.

Beantwoord

Waarom kan ik geen internet gebruiken?

  • 1 June 2016
  • 4 reacties
  • 156 Bekeken

Hallo,
ik heb een iphone 6.
al een tijde kan ik niet op internet (behalve wifi).Ik dacht dat het gewoon een probleem van mijn iphoen was dus heb ik een update gemaakt en ook via Simyo een nieuw internetbundel aangepast. Maar helaas werkt het nog steeds niet. Heb al alle trucs geprobeerd die op dit forum te vinden zijn maar geen succes. Wat kan ik doen?
icon

Beste antwoord door Daxy 1 June 2016, 12:58

Bekijk originele reactie

4 reacties

Net 2G geprobter en die doet het wel!
Reputatie 1
Badge +8
Hi Doris,

Het kan zijn dat je het verkeerde APN gebruikt (instelling voor het data netwerk).
Hier is een link naar de juiste instellingen. In dit document staat ook een link naar de toestelhulp tool van Simyo, ik need aan dat het dan wel gaat lukken!

https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/hoe-moet-ik-mijn-telefoon-instellen-voor-g-139?c=50

Kan je laten weten of de instellingen goed staan en of het dan geholpen heeft?
Raar, want dat heb ik vanochtend ook al gedaan, toen werkte het niet. Nu werkt het wel, dus probleem opgelost! Bedankt voor jullie hulp!!!!
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Doris W,

Welkom op het Simyo Forum.

Wat vreemd dat je geen internet kunt gebruiken op je telefoon! Ik kan me voorstellen dat je dit graag opgelost wilt hebben.

Ik zie dat de oplossing van Daxy je heeft geholpen. Wel erg apart dat dit de eerste keer niet geholpen heeft. Uiteraard is dat op dit moment niet meer belangrijk want je kunt gebruik maken van het internet 🙂 Mocht je nog vragen hebben, dan weet je ons te vinden.

@Daxy, goed om je weer terug te zien :d bedankt voor je antwoord!

Groetjes,
Angela

Reageer