.

Beantwoord

Waarom kan ik geen gebruik meer maken van mobiel internet?

  • 30 August 2016
  • 2 reacties
  • 112 Bekeken

Tot 7 augustus werkte het prima. Toen naar buitenland, waarbij Internationale Roaming uitstond.
Terug in NL sinds 28 augustus werkt Mobiele data in NL niet meer.
Heb telefoon al paar maal uitgezet en opnieuw opgestart: helpt niet!
Graag een oplossing.
icon

Beste antwoord door Sean 31 August 2016, 10:45

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 5
Badge +6
hey Elisa,

als eerste even testen of het in een andere telefoon het wel doet. En of jouw telefoon het wel met een andere sim kaart doet.

Groet Paul.
Reputatie 5
Badge +8
Hoi ElisaSSG,

Welkom op het Simyo forum.

Wat vervelend dat je problemen hebt met je mobiele internet. Op jouw aansluiting staan alle instellingen juist. Ik zie ook dat er nadat je dit topic hebt aangemaakt internetverbruik is geregistreerd. Betekent dit dat het probleem inmiddels is opgelost?

Groetjes,
Sean

@PaulH, bedankt voor je reactie!

Reageer