.

Beantwoord

Waarom is Internet buiten bundel geen optie op Mijn Simyo?

  • 10 December 2014
  • 3 reacties
  • 226 Bekeken

Net als Internet op je telefoon en Internet in het buitenland, zou ook internet buiten de bundel gewoon een knopje moeten zijn dat je bewust aan of uit kunt zetten.
Dat voorkomt hele discussies over te hoge onverwachte kosten. 
Ik ben al fan van Simyo, maar als jullie die ene optie er even bijzetten helemaal. 
Bij andere providers kan het ook, dus aan de techniek kan het niet liggen.
Wanneer komt dit binnen Simyo beschikbaar?
icon

Beste antwoord door RicoK 10 December 2014, 14:49

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Hahaha, ik begrijp wat je bedoelt, zo sta ik er ook in, maar het ligt domweg gewoon (nog) niet op de planken bij Simyo. Doe maar eens wat search-opdrachten in dit forum.....

Daarnaast zijn de (roaming-)prijzen per MB de laatste tijd wel steeds lager en lager geworden. Dus de hoofdprijs betaal je er al weer een poosje niet meer voor.
Badge
Misschien is de app "APN Switch" iets voor jou? Dat gebruikte ik altijd om mijn 3G verbinding makkelijk aan en uit te zetten.
Scheelde bij mij echt een hoop.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Raionline,

Zoals je in de reactie van RicoK al leest, ligt de prioriteit op het moment niet op het implementeren van een datalimiet of een optie waardoor data buiten bundel niet meer mogelijk is.

Er zijn tal van manier waarop je dit zĂ©lf kunt doen 🙂. Door middel van datalimieten instellen in je telefoon, door middel van datameters.

Lees hier hoe je dit precies doet. :)

Overigens de manier waarop je aangeeft hoe we dit zouden moeten toevoegen aan Mijn Simyo, is wel een heel goed idee en zeker iets wat ik zou onthouden voor in de toekomst!

Bedankt voor het antwoord, RicoK.
En bedankt Geisha voor je toevoeging 🙂!

Reageer