Het is nu al de tweede keer dat ik geloof dat jullie mij te veel laten betalen. De eerste keer was ik zo dom om geen data manager App te hebben en kon ik via mijn iPhone niet zien of het klopte. Nu heb ik wel zo'n app. Die app zegt dat ik in juli 1,4 GB heb opgemaakt en ik heb een bundel van 1,5 GB. Ik heb de hele maand netjes opgelet of ik er niet overheen zou gaan. Ook via jullie site heb ik daarop gelet. ECHTER, ik kreeg vandaag weer een factuur van 50 euro. Als ik kijk naar de specificatie pakken jullie zaterdag 26 juli eruit en ik zou die dag voor 20 euro aan internet hebben opgemaakt, terwijl het de rest van de dagen een paar cent is. De tijden zijn ook bizar, om 8:00, 8:02, 9:00. Ik kan je één ding zeggen, ik werk 's avonds tot laat in de nacht en ik slaap op die tijden, al helemaal op een vrijdag. Bij het kopje "duur" staat ook iedere keer 00:00 minuten. Hoe kan ik 0 minuten 1000en KB's opmaken? Hoe kan het dat mijn App aantoont dat ik MINDER dan 1,5 GB heb verbruikt en jullie zeggen meer? Hoe kan het dat het ook Allemaal op 1 dag valt en dat het allemaal in de ochtend is terwijl ik dan slaap?!
Ik ben bij jullie gebleven en heb de vorige keer gewoon netjes betaald en jullie zeiden dat het niet meer zou gebeuren. Ik vraag me nu echt af waarom dit weer gebeurd en ik hoop een gepast antwoord terug te krijgen. Ik hoop dat jullie kunnen verklaren waarom ik volgens jullie over mijn bundel ben heen gegaan terwijl mijn telefoon duidelijk laat zien dat het niet zo is.
Met vriendelijke groet,
Vera.
Beste antwoord door Ernst
Bekijk originele reactie