.

Beantwoord

Waar vind ik de juiste APN instellingen?

  • 27 April 2017
  • 9 reacties
  • 2918 Bekeken

edit door @Thomas 17 juli 2018: De APN instellingen zijn inmiddels veranderd. In dit filmpje leggen we uit hoe je jouw iPhone instelt en voor Android hebben we dit filmpje.

Ik probeer een GPS tracker te activeren en daar heb ik de APN gegevens voor nodig. Er zit een simkaart van Simyo in en het apparaat vraagt om deze gegevens: APN name, username, login password.

Wat kan ik invullen bij APN name en username?
icon

Beste antwoord door RicoK 27 April 2017, 22:10

Bekijk originele reactie

9 reacties

Reputatie 7
Zie: https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/handmatig-internetinstellingen-invoeren-148
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Marc017,

Welkom op het Forum!

Wat leuk dat jij een Simyo simkaart wilt gebruiken in je GPS tracker.

Ik zie dat RicoK je inmiddels aan de handmatige internetinstellingen heeft geholpen. Is het gelukt met het invoeren van de APN instellingen?

@RicoK, bedankt! :D

Groetjes,
Asma
Hoi Asma

Bedankt voor je reactie. Nee, het is mij nog niet gelukt. De link die @RicoK stuurde had ik ook gevonden. Bij de tracker moeten username en password ingevuld worden en op de pagina van Simyo staat "leeg laten". Maar ik krijg het apparaat niet werkend
Reputatie 7
Heb je al eens gegoogled op jouw tracker?

Wat is het merk is en model/type nummer van je tracker? Dan kunnn we misschien even mee googlen.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Marc017,

Wat jammer dat het je nog niet gelukt is! Omdat onze simkaarten in principe alleen bedoeld zijn voor telefoon, kunnen we vrij weinig ondersteuning bieden in het geval van andere apparaten. Juist omdat we dit simpelweg niet ondersteunen 😞 Zoals Rico aangeeft, willen we uiteraard wel ons best doen voor je. Om die reden vraagt hij om deze extra gegevens zodat we mee kunnen zoeken naar een oplossing. Laat je het weten?

@RicoK, bedankt!

Groetjes,
Angela
@Marc017 zelfde probleem hier, heb jij het inmiddels kunnen oplossen?
Reputatie 7
@RickK zelfde probleem hier, heb jij het inmiddels kunnen oplossen?

Als je mij (RicoK) bedoelt, dan zou je je vraag eens moeten richten aan de TS Marc017 :8

Ik heb alleen getracht oplossingen aan te dragen voor diens probleem.

Edit: Ik zie dat je je vraag inmiddels aan de TS hebt gericht.......
Inmiddels gelukt met sms "8030000_Mobiel_Internet_portalmmm.nl" 😃
Badge +7
Hoi Whh,

Wat fijn om te horen dat het inmiddels al gelukt is! Heel erg bedankt voor je tip!

Laat je het weten als we je weer ergens bij kunnen helpen :)

Groetjes,
Samantha

Reageer