.

Beantwoord

Traag internet

  • 23 April 2013
  • 43 reacties
  • 2412 Bekeken


Toon eerste bericht

43 reacties

Badge +8
Goedemiddag,
Ik heb sinds een half jaar ook internet op mijn mobiel. Is vreselijk traag met 3G. Heb al zo'n 5 andere mensen enthousiat gemaakt in de afgelopen weken maar denk dat ik het ze maar moet afraden via Simyo. Als een een plaatje met Google maps probeer te openen dan ben ik na 25 minuten nog steeds bezig.
Ik heb nog geen speedtest gedaan maar ik ben bang dat zelfs die niet goed gaat werken zo traag is het.
Erg jammer.
Marcel


FF speedtest, 0.05 Mbps en up 0.07 Mbps. lijkt mij erg traag.

Hoi sijpie,

Ik zie dat je inmiddels al telefonisch contact met ons hebt gehad en dat men druk in overleg is met Netwerkservices waar het aan kan liggen. Zodra mijn collega's terugkoppeling hebben gehad, nemen ze met jou weer contact op.

Heb je inmiddels de simkaart al in een ander toestel kunnen proberen, en wat deed de snelheid daar?

Groetjes,
Charlene
Badge
Hier ook verschrikkelijk traag internet!!! mijn speedtest zegt na een aantal keer met speedtest hoogstends 40 kbps.. en upload 18...
Dit lijkt me ver weg van de beloofde 2mb... ik haal de 1 nog niet eens..

Kan ik hierbij ook hulp krijgen?

mvg 
Hallo,
sinds enkele maanden ook simyo...merk wel dat internet traag is en vaak een E heb staan.
Heb een Sony Xperia neo
Wattsapp doet er ook vaak lang over om te verzenden,zou toch ook niet moeten zijn,ook wanneer je dicht bij elkaar woont...

Gr syl
Hoi Martijn®,

MRuiter is via twitter geholpen met deze vraag. Hij refereert naar die reactie.

Hij krijgt tenminste nog een reactie


Bedankt voor je reaktie, maar de instellingen staan goed, had voorheen ook geen problemen, dit speekt sinds 2 maanden, dus simyo moet wat hebben gedaaan.
Reputatie 7
Badge +9
Sinds ongeveer een maand is mijn internet erg traag op mijn i phone 3gs, Voorheen stond er 3g in het scherm. tegenwoordig staat er E in het scherm.
Is de internet snelheid naar beneden gegaan, terwijl klanten niet zijn geinformeerd?


Als je een E hebt, betekent dat dat je een Edge verbinding hebt. Dat gebeurt als: 3G uit staat op uw toestel of als het bereik van het 3G netwerk niet voldoende is. Controleer even het volgende:
http://cdn.imore.com/sites/imore.com/files/images/stories/2008/07/iphone_disable_3g_01.jpg
http://cdn.imore.com/sites/imore.com/files/images/stories/2008/07/iphone_disable_3g_02.jpg

Met 3G aan moet uw verbinding weer sneller zijn en zou weer 3G op uw scherm moeten verschijnen. laat ons even weten of dat het oploste.
Badge
Hoi Martijn®,

MRuiter is via twitter geholpen met deze vraag. Hij refereert naar die reactie.

Hij krijgt tenminste nog een reactie
Badge
FF speedtest, 0.05 Mbps en up 0.07 Mbps. lijkt mij erg traag. Dat kun je wel stellen, ja. Waar is dat? Postcode? De app van speedtest.net is een goede. 🆒
Dat had ik getest in Haarlem  2031, maar als ik in Amsterdam of Zaandam ben, net zo traag.
Sinds ongeveer een maand is mijn internet erg traag op mijn i phone 3gs, Voorheen stond er 3g in het scherm. tegenwoordig staat er E in het scherm.
Is de internet snelheid naar beneden gegaan, terwijl klanten niet zijn geinformeerd?
Reputatie 7
Badge +9
FF speedtest, 0.05 Mbps en up 0.07 Mbps. lijkt mij erg traag.

Dat kun je wel stellen, ja.  Waar is dat? Postcode?

De app van speedtest.net is een goede. 🆒
Badge
FF speedtest, 0.05 Mbps en up 0.07 Mbps. lijkt mij erg traag.
Badge
Goedemiddag,
Ik heb sinds een half jaar ook internet op mijn mobiel. Is vreselijk traag met 3G. Heb al zo'n 5 andere mensen enthousiat gemaakt in de afgelopen weken maar denk dat ik het ze maar moet afraden via Simyo. Als een een plaatje met Google maps probeer te openen dan ben ik na 25 minuten nog steeds bezig.
Ik heb nog geen speedtest gedaan maar ik ben bang dat zelfs die niet goed gaat werken zo traag is het.
Erg jammer.
Marcel
Badge +6
Hoi Egt,

Graag gedaan en een fijne dag.
Badge
[quote]Welkom op het forum egt,

De technische dienst heeft de snelheid handmatig voor je aangepast. Dit is na de overzetting van prepaid naar een abonnement niet automatisch gebeurd. Excuses voor het ongemak.

Groetjes,

Alex


Beste Alex,

Ik kan wel merken dat het aangepast is, de snelheid is zo wel goed.
Hartstikke bedankt.

egt.
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum egt,

De technische dienst heeft de snelheid handmatig voor je aangepast. Dit is na de overzetting van prepaid naar een abonnement niet automatisch gebeurd. Excuses voor het ongemak.

Groetjes,

Alex
Badge
Mijn internetverbinding is heel traag. Een speedtest geeft bij mijn iPhone 4s een snelheid van 0,14 Mbps. Dit is wel erg laag. Dit komt neer op 143 Kbps. Dit lijkt ook op de snelheid welke bij prepaid word aangeboden. Nu ik een abonnement heb zou de snelheid toch hoger moeten zijn ?
Badge +6
Hoi Martijn®,

MRuiter is via twitter geholpen met deze vraag. Hij refereert naar die reactie.
Reputatie 3
Badge +9
Welke reactie 😉
Bedankt voor de snelle reactie. De snelheid is nu goed (2 Mb). Wat een verschil ! Top !

Reageer