.

Beantwoord

tegemoetkoming factuur

  • 14 December 2013
  • 4 reacties
  • 493 Bekeken

Badge
Mijn zoontje blijft altijd keurig binnen zijn belbundel maar op 7 dec heeft hij (blijkt nu) een HD you tube filmpje geprobeerd te openene maar dat gaat niet op zijnsimpele samsung pocket (weet hij nu ook) . Telefoon crashed en blijft hangen, niet meer aan gedacht en nu blijkt.  Er 2 uur lang iedere 4 min 60 mB te zijn gebruikt. Een gewoon youtube filmpje van 4 min is 10 mB. De rekening is nu 112 euro voor een misstap en geen filmpje is dit heel veel geld voor en 13 jarig jongetje. Hij zal zeker zijn les geleerd hebben en we zullen een betalregeling met hem treffen maar kunnen we verder nog ergnes bezwaar maken? We zijn juist zo blij met simyo al onze kids hebben abbo en altijd prima geholpen. 
icon

Beste antwoord door Charlene 16 December 2013, 14:22

Bekijk originele reactie

4 reacties

Badge +8
Mijn zoontje blijft altijd keurig binnen zijn belbundel maar op 7 dec heeft hij (blijkt nu) een HD you tube filmpje geprobeerd te openene maar dat gaat niet op zijnsimpele samsung pocket (weet hij nu ook) . Telefoon crashed en blijft hangen, niet meer aan gedacht en nu blijkt.  Er 2 uur lang iedere 4 min 60 mB te zijn gebruikt. Een gewoon youtube filmpje van 4 min is 10 mB. De rekening is nu 112 euro voor een misstap en geen filmpje is dit heel veel geld voor en 13 jarig jongetje. Hij zal zeker zijn les geleerd hebben en we zullen een betalregeling met hem treffen maar kunnen we verder nog ergnes bezwaar maken? We zijn juist zo blij met simyo al onze kids hebben abbo en altijd prima geholpen. 

Hoi pientje257,

Dat is inderdaad een vervelende les voor je zoontje, zeg. Dat het zoveel data is, zal met de crash te maken hebben. Als er iets blijft hangen, kan het constant verstuurd blijven worden. Op dit moment is de aansluiting uit voorzorg geblokkeerd. Dus de kosten zullen niet verder oplopen. Maar jullie zetten het beste de optie Internet op je mobiel uit op Mijn Simyo, totdat je zeker weet dat het toestel die opdracht niet meer geeft. Anders gaat het bij het heraansluiten gewoon door..
Ik zie dat je ook telefonisch contact hebt gehad, en dat je een email hierover ging sturen. Wat mij betreft kan ik je ook verder helpen via het forum. Dan hoef je de email niet meer te sturen. Dan ga ik kijken met de afdeling Backoffice, of we iets voor je kunnen doen, en daar informeer ik je dan over.
Als ik je even zou kunnen bellen, zou dat fijn zijn. Heb je voor mij in een privébericht een nummer waarop ik je kan bereiken?

Groetjes,
Charlene
Badge
Ik heb de mail al ook gelijk gestuurd maar die zie je denk ik ook in het systeem? Is dit een afgescherm bericht? Ik weet niet waar ik mijn telefoonnummer kan plaatsen. 
Evelyn
Reputatie 7
Badge +9
Je kunt Charlene een privé bericht sturen door op deze link te klikken. Een privé is privé, dus zo'n privé bericht kan dan ook alleen gezien worden door de gene die het stuurde en de ontvangers. Alle posts op het forum zien zichtbaar voor iedereen. Privé berichten niet.
Badge +8
Ik heb de mail al ook gelijk gestuurd maar die zie je denk ik ook in het systeem? Is dit een afgescherm bericht? Ik weet niet waar ik mijn telefoonnummer kan plaatsen. 
Evelyn


Hoi Pientje257,

Je had het gevonden, hè?
En ik heb je ook al beantwoord. Mocht er nog iets zijn, dan weet je het forum te vinden nu. :)

groetjes, Charlene

Reageer