.

simyo app

  • 30 January 2012
  • 6 reacties
  • 1083 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 1 reactie
Ik ben een zeer tevreden simyo gebruiker.
ik mis alleen een app waarmee ik in het buitenland smsjes kan versturen via internet.
Ik weet dat het ook via de site kan, maar dat vind ik te veel gepruts.

6 reacties

Badge +5
Hi Daan,

Welkom op het forum.
Bedankt voor je suggestie. Ik zal dit doorgeven aan de afdeling die hierover gaat.
Indien dit gerealiseerd zal worden zal je via het forum hiervan op de hoogte gebracht worden.

Groet,
Bibi
Badge
Maak er dan meteen een mogelijkheid bij, om een internet dag en/of maandbundel aan te zetten.
Zou ik zeggen..............
Badge
Ja en om je maandtegoed aan belminuten eenvoudig en snel op te kunnen vragen.
Probeer de app Sinopia uit de app store eens. Doet precies wat jullie willen. Veel plezier er mee. Gek dat Simyo dat zelf nog niet eens weet.
Reputatie 2
Badge +4
Welkom op het forum 4matc,

Een applicatie (zoals Sinopia) registreert slechts wat de programmeur heeft ingesteld om te registreren. Uit onze ervaring blijkt dat veel apps bij hetzelfde verbruik verschillende aantal MB's registreren. Het Simyo netwerk is de enige die al het verbruik registreert. Je kan om deze reden helaas geen rechten te ontlenen aan applicaties van derden. Op het moment dat wij onze app zullen gaan aanbieden zal dit een specifieke weergave bieden van uw verbruik. Momenteel zijn we nog bezig met de ontwikkeling deze applicatie.

Groetjes,

Manisha
Reputatie 7
Badge +9
Sinopia registreert zelf niets, maar weergeeft de gegevens van de mijn simyo pagina's... In dat aspect zal deze applicatie niet afwijken, zolang de applicatie goed leest wat op mijn simyo staat.

Reageer