.

Beantwoord

Prepaid internetbundel werkt niet, wie kan mij helpen?

  • 27 November 2015
  • 6 reacties
  • 177 Bekeken

Gisteravond heb ik voor mijn dochter haar prepaid uitgebreidt met een internetbundel voor een maand om te proberen. Deze staat dus nu op actief. Helaas krijg ik geen verbinding. Ik heb via toestelhulp de instellingen gecontroleerd en de tel. meerdere malen aan en uit gedaan. Het resultaat blijft dat ze geen 3g krijgt. Ze heeft een iphone4.
Graag hulp!
icon

Beste antwoord door Ray 27 November 2015, 15:51

Bekijk originele reactie

6 reacties

Hoi,

Controleer even op de Mijn Simyo van je dochter of daar ook internet aan staat.

Bij Mijn Simyo ga je dan naar instellingen - netwerkinstellingen.
Bedankt voor de tip. Deze heb ik idd over het hoofd gezien. Het werkt!
Graag gedaan en een fijn weekend.
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Kolfschoten, welkom op het Simyo forum!

Super dat het werkt. Dankjewel Raytje voor je goede tip!

Ik wens je ook een fijn weekend toe en als je nog vragen hebt, dan weet je ons te vinden 😉
Hallo, mijn internetbundel doet het niet. Heb een prepaid met een bundel van €7,-. Ik heb de instellingen al gecontroleerd op mijn simyo en op toestelhulp, deze staan allemaal goed. Kunnen jullie me misschien helpen? Ik heb een Sony Xperia Z2
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Jordi2502simons,

Welkom op het Simyo Forum.

Wat onhandig dat je geen gebruik van het internet kunt maken.

Je hebt zelf al veel ondernomen! Heel goed 🙂 Ik zie dat je de internetoptie aan hebt gezet. Voor de zekerheid heb ik een reset uitgevoerd op de internetinstellingen op jouw simkaart. Zou je jouw telefoon uit willen zetten en na 10 minuten opnieuw willen opstarten? Ik hoor graag van je of dit geholpen heeft 🙂

Groetjes,
Angela

Reageer