.

Beantwoord

Prepaid internetbundel, hoe kan ik een nieuwe aanvragen?

  • 15 February 2015
  • 4 reacties
  • 231 Bekeken

Mijn internet bundel is al na 18 dagen op maar ik kan nu geen nieuw internet bundel starten met mijn prepaid account. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik dat wel weer kan doen?
icon

Beste antwoord door Ray 15 February 2015, 11:35

Bekijk originele reactie

4 reacties

Je kunt geen nieuwe bundel aanschaffen zolang de maand nog niet voorbij is. Ik neem aan dat je een maandbundel heb.
Je kunt wel blijven internetten via je data verbinding maar wel tegen het buiten de bundel tarief van 0,15 cent per MB. 

Uitleg staat hier. 

https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/prepaid-internet-120
Reputatie 3
Badge +9
Ik verbaas me over deze situatie.
Ik zou als prepaid klant een bundel willen aanschaffen wanneer ik erdoorheen ben.
Dan wil ik via mijn app direct een nieuwe bundel kunnen bestellen an gebruiken.
Anders lijkt het wel heel veel op een abo.
Reputatie 7
Badge +9
Even een zijpad op....
Zie hier de lopende vraag van Simyo richting de klanten: "Internet voor prepaid. Wat moet Simyo doen om dit beter en makkelijker te maken?"
Reputatie 4
Badge +10
Hoi John Klees, welkom op het Simyo forum!

Je topic heb ik verplaatst naar het subforum Internet. Op deze manier kunnen andere gebruikers met dezelfde vraag je topic sneller vinden.

Super om te zien dat forumgebruikers al hebben gereageerd. Het antwoord van Raytje klopt 🙂 Bedankt voor je reactie Raytje!

Het is dus niet mogelijk om een nieuwe bundel aan te vragen als je oude nog niet is verlopen. Dit is niet altijd even prettig.
We zijn aan het denken hoe we Prepaid internet makkelijker kunnen maken.

Als je hier ideeën over hebt, dan kun je in het topic Internet voor Prepaid dit met ons delen. Groentjuh heeft hier ook al naar verwezen :)

Is je vraag zo beantwoord?

@Raytje, Martijn® en Groentjuh; bedankt voor jullie reacties! Top 😃

Reageer