.

Beantwoord

Per ongeluk op internet?

  • 16 June 2013
  • 3 reacties
  • 341 Bekeken

Badge +1
Beste Simyo

Voor het eerst in mijn leven vanavond een smartphone in mijn handen gehad. Ben bang dat ik per ongeluk al zoekende internetverbinding heb gehad en ik heb geen internetbundel. Vond zo snel ook niet hoe ik het uit kon zetten. Hoe kan ik checken of ik een internetverbinding heb/had en zo ja en wat me deze vergissing kost?

Hoor graag iets.
icon

Beste antwoord door Groentjuh 17 June 2013, 00:31

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Kijk over enkele uren eens op uw persoonlijke pagina; Mijn Simyo.
Op mijn simyo kunt u bij: "Verbruik -> Juni" (Je moet ingelogd zijn bij Mijn Simyo om deze links te gebruiken) zien hoeveel internet je hebt gebruikt, en hoeveel dat kost.

Op de overzicht pagina kunt u onderaan de optie "Internet op Mobiel / MMS" uitzetten. U verkomt hiermee dat u toestel ondanks dat 3G op uw toestel uitstaat, toch internet via Simyo gebruikt (Dus onnodige Extra Kosten...).
Badge +1
Bedankt Groentjuh

Dit andere groentje is geholpen. Heb de optie uitgevinkt en de schade is gelukkig maar 14 cent. Ben blij dat ik er op tijd achter kwam. Conclusie: zo'n smartphone is niets voor mij. 😮
Badge +8
Beste Simyo

Voor het eerst in mijn leven vanavond een smartphone in mijn handen gehad. Ben bang dat ik per ongeluk al zoekende internetverbinding heb gehad en ik heb geen internetbundel. Vond zo snel ook niet hoe ik het uit kon zetten. Hoe kan ik checken of ik een internetverbinding heb/had en zo ja en wat me deze vergissing kost?

Hoor graag iets.


Kijk over enkele uren eens op uw persoonlijke pagina; Mijn Simyo.
Op mijn simyo kunt u bij: "Verbruik -> Juni" (Je moet ingelogd zijn bij Mijn Simyo om deze links te gebruiken) zien hoeveel internet je hebt gebruikt, en hoeveel dat kost.

Op de overzicht pagina kunt u onderaan de optie "Internet op Mobiel / MMS" uitzetten. U verkomt hiermee dat u toestel ondanks dat 3G op uw toestel uitstaat, toch internet via Simyo gebruikt (Dus onnodige Extra Kosten...).


Bedankt Groentjuh

Dit andere groentje is geholpen. Heb de optie uitgevinkt en de schade is gelukkig maar 14 cent. Ben blij dat ik er op tijd achter kwam. Conclusie: zo'n smartphone is niets voor mij. :o


Hoi Margreet,

€0,14 is inderdaad nog te overzien 😉 Ik zie dat je al heel goed geholpen bent door Groentjuh. Bedankt daarvoor, Groentjuh :)
Nu is het duidelijk. Als de optie "Internet op je mobiel" uitstaat, kun je niet via het netwerk op Internet, dus maak je geen kosten.
Staat de optie aan, dan is verbruik wel mogelijk, en zonder bundel vrij kostbaar.

Ik weet het niet hoor, ik vind dat je met deze situatie juist heel 'smart' bent omgegaan.🆒 Als je je nog even goed informeert, is het misschien toch iets voor jou, zo'n toestel?

Groetjes,
Charlene

Reageer