-
-
Startend Simyaan
-
19 reacties
Lees mijn vorige topic om precies te weten waar dit over gaat. Ik ben 3 dagen klant van Simyo en kon vanmorgen opeens niet meer bellen en gebeld worden. Na contact met de klantenservice bleek ik volgens Simyo gisteravond in 1,5 uur ruim 700mb aan data te hebben verbruikt. Simyo heeft mij nu volledig afgesloten en sluit mij pas weer aan als ik de extra gebruikte data betaal. Ik heb nog geen factuur of wat dan ook ontvangen maar toch word ik zonder overleg afgesloten...... Ik betaal nu dus voor een dienst die ik niet kan gebruiken en daarnaast ben ik onbereikbaar.
Zorg dus dat je ver bij dit bedrijf vandaan blijft en nooit maar dan ook nooit vast zit aan Simyo. Ik heb al contact gehad met Consuwijzer (OPTA) en het juridisch loket en op basis van Simyo's voorwaarden is het niet eens rechtsgeldig wat ze doen.
Succes aan iedereen die met hetzelfde probleem te maken heeft. Zo te lezen op internet zijn dat helaas heel erg veel mensen. Ik hoop heel erg dat ik met dit bericht wat mensen kan weerhouden om te kiezen voor dit malafide bedrijf.