Ik maak gebruik van het 4G netwerk, aangezien ik de bundel Flex 4G heb geactiveerd.
Altijd prima gewerkt, tot het moment dat Simyo de snelheidslimiet eraf heeft gehaald, en dus in de meest gunstigste momenten tot 150 Mbps kunnen halen.
Na elk telefoongesprek valt de verbinding helemaal weg (geen service), om na ongeveer 10 seconden van 2G naar 3G (H+) over te schakelen, en dus niet meer naar het 4G netwerk.
Welke stappen ik ook onderneem om dit probleem te verhelpen, het helpt totaal niet.
Ook het laten resetten van mijn simkaart door Simyo, heeft niet tot de oplossing geleid, waardoor het probleem er dus nog steeds is.
Omdat ik steeds meer berichten tegenkom op het forum, met dezelfde klachten, vroeg ik mij af of er nog meer klanten zijn met dit technisch probleem, waarbij na het bellen de verbinding even weg valt en je vervolgens blijft hangen op het 3G netwerk?
Het probleem is ontstaan nadat Simyo de snelheidslimiet er verleden week eraf heeft gehaald.
Laat het dan even weten, want hoe meer mensen met "Flex 4G" dit melden, hoe duidelijk het het voor Simyo wordt, hoeveel klanten er last van hebben.
Dan kan Simyo, in overleg met de netwerkspecialisten van KPN, kijken naar de oplossing om dit probleem zo snel mogelijk te verhelpen.
Beste antwoord door Tiury
Bekijk originele reactie