Een paar maanden geleden heb ik een Simyo abonnement afgesloten, 2GB data en 400 belminuten. Meer dan voldoende, dacht ik. Tot ik onlangs vrij snel achter elkaar 2 SMS berichten kreeg dat ik 80% van mijn data had verbruikt en daarna het bericht dat de 2GB op waren. Vervolgens kreeg ik een mailtje met het bericht dat het nummer geblokkeerd was vanwege hoog verbruik. Er staat minimaal €100 open en dat moet eerst betaald worden om het nummer weer te deblokkeren. Nadat ik ingelogd was bleek het om ruim €250 te gaan. Hier ben ik nogal van geschrokken, aangezien ik in de veronderstelling was dat ik voor €9 per maand 2GB had en 400 minuten en niet zomaar extra data kon gebruiken. Ik zou graag met iemand van Simyo in contact komen om te kijken wat we aan deze hoge kosten kunnen doen en hoe we kunnen zorgen dat dit niet nog een keer gebeurt.
Beste antwoord door Seren
Bekijk originele reactie