Beste antwoord door Samantha
Bekijk originele reactieMijn internetbundel doet het niet. Hoe kan ik dit oplossen?
Ik heb een paar dagen geleden een internetbundel gekocht maar ik kan mn 3g niet gebruiken. Als ik mn data aanzet dan gebeurt er niks en mn mobiel (htc) zegt bij instellingen dat de server gedisconnect is.
En dat de server niet beschikbaar is
Hoi Evan,
Welkom op het Simyo forum :)
Wat jammer dat je internet niet werkt! Ik kan het me voorstellen dat het erg vervelend is dat je deze melding krijgt. Heb je mobiele data aan staan in je telefoon?
De instellingen op Mijn Simyo staan allemaal goed. Toch heb ik deze een reset gegeven. Hiermee maakt je simkaart een nieuwe internetverbinding met het netwerk. Kun je je telefoon ongeveer 10 minuten uitzetten? Hopelijk werkt je internet daarna wel.
Mocht dit niet zo zijn, controleer dan de internetinstellingen van je telefoon. Dit kun je doen met behulp van onze toestelhulp. Ik raad je aan om de stappen bij 'Internet handmatig instellen' precies na te lopen.
Laat je weten of je internet weer werkt?
Groetjes,
Samantha
Welkom op het Simyo forum :)
Wat jammer dat je internet niet werkt! Ik kan het me voorstellen dat het erg vervelend is dat je deze melding krijgt. Heb je mobiele data aan staan in je telefoon?
De instellingen op Mijn Simyo staan allemaal goed. Toch heb ik deze een reset gegeven. Hiermee maakt je simkaart een nieuwe internetverbinding met het netwerk. Kun je je telefoon ongeveer 10 minuten uitzetten? Hopelijk werkt je internet daarna wel.
Mocht dit niet zo zijn, controleer dan de internetinstellingen van je telefoon. Dit kun je doen met behulp van onze toestelhulp. Ik raad je aan om de stappen bij 'Internet handmatig instellen' precies na te lopen.
Laat je weten of je internet weer werkt?
Groetjes,
Samantha
Hallo Samantha,
Mijn internet werkt weer door middel van de toestelhulp pagina. Dankjewel!
Mvg Evan
Mijn internet werkt weer door middel van de toestelhulp pagina. Dankjewel!
Mvg Evan
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.