.

Beantwoord

Komt Simyo binnenkort met goedkopere abonnementen?

  • 25 March 2016
  • 3 reacties
  • 238 Bekeken

Badge
Ik krijg net een mailtje binnen van Tele2, waarbij ze een 4G Sim Only abonnement van 24 maanden aanbieden, 1,5GB & Onbeperkt Bellen/SMSen. Kost normaal 16 euro, nu introductiekorting van 2 dus 14 euro per maand. Voor een vergelijkbaar abonnement betaal ik bij Simyo bijna het dubbele. Heeft Simyo de intentie (op korte termijn) een vergelijkbaar abonnement voor vergelijkbare kosten aan te bieden?
icon

Beste antwoord door Sean 26 March 2016, 10:54

Bekijk originele reactie

3 reacties

En Ziggo. 4 G, Data 300 mb, Belminuten 75 en dit voor €9.- p/mnd.
Gratis nummerbehoud
Maandelijks aanpasbaar en opzegbaar
Bellen naar Nederlandse nummers in de EU uit je bundel
Geen onverwachte kosten voor mobiel internet

Voor een kleinverbruiker toch ideaal maar je moet wel minimaal TV van Ziggo hebben.
En Ziggo. 4 G, Data 300 mb, Belminuten 75 en dit voor €9.- p/mnd.
Gratis nummerbehoud
Maandelijks aanpasbaar en opzegbaar
Bellen naar Nederlandse nummers in de EU uit je bundel
Geen onverwachte kosten voor mobiel internet

Voor een kleinverbruiker toch ideaal.


Alleen voor Ziggo klanten die minimaal TV afnemen. Zeg je TV op dan word 9 euro 14 euro..

Tele2 maakt vergelijkingen op hun site die niet kloppen. Daarbij kun je een 24 maanden contract niet vergelijken met een jaar contract. Een 24 maanden is al altijd goedkoper. Ook is de dekking van Tele2 stukken minder dan KPN / Simyo.

Simyo weet allang dat zij niet de goedkoopste zijn. Maar goede service en altijd andere wat bij een overeenkomst komt kijken is ook van groot belang voor het totaal pakket. Mijn tip is dan ook om niet alleen naar het maandelijkse bedrag te kijken.
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Inkie13,

Welkom op het Simyo forum.

Wij zijn ons ervan bewust dat we niet meer de allergoedkoopste zijn.

Andere providers hebben inderdaad aanbiedingen waar wij op dit moment qua prijs niet aan kunnen tippen, zoals aanbiedingen die gepaard gaan met een 2-jarig abonnement.

Dit hopen wij te compenseren met onze service en diensten, zoals het maandelijks aanpassen van je bundels en uitstekende dekking. Bovendien zit je bij ons nooit langer dan een jaar aan een abonnement vast.

Uiteraard onderzoeken wij de mogelijkheden om vergelijkbare abonnementen aan te bieden, maar daarover kan ik momenteel geen toezeggingen doen.

@Zwarte

Dat is inderdaad een aantrekkelijk aanbod, maar zoals je zelf al zegt zitten daar wel bepaalde voorwaarden aan vast.

Ik hoop dat jullie beiden besluiten bij Simyo te blijven en als er nog vragen zijn dan hoor ik het!

Fijne Pasen!

Groetjes,
Sean'

@Raytje bedankt voor je reactie en goede tip 😉 Jij ook een fijne Pasen!

Reageer