.

Beantwoord

Kan niet internetten in Frankrijk, wat kan ik doen?

  • 15 July 2020
  • 4 reacties
  • 312 Bekeken

Internetten in het buitenland staat aan in Simyo-app.

Gebruik SIM-kaart in MIFI van TP-Link (4G-LTE). Ook hierin staat dataroaming aan.

In scherm MIFI blijft KPN staan.

Andere SIM-kaart geprobeerd, die doet het prima.

icon

Beste antwoord door Daisy 16 July 2020, 14:35

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Raimond,

 

Om te beginnen wil ik toch even zeggen dat de Simyo simkaarten voor smartphones zijn ontwikkeld, niet voor andere apparaten. Heb je de Simyo simkaart ook in een toestel geplaatst om te kijken of de simkaart daar werkt?

Ik heb de simkaart voor de zekerheid een reset gegeven, kun jij het apparaat minimaal 10 minuten uitzetten wanneer je dit leest om de reset af te ronden?

 

Groetjes,

Daisy

 

Dank voor je reactie Daisy!Ik heb de kaart in een gewoon toestel gedaan en daarin doet ie het wel. Jammer, kaart was bedoeld voor MIFI in buitenland. Ik ga op zoek naar andere provider.

Reputatie 7
Badge +9

Dank voor je reactie Daisy!Ik heb de kaart in een gewoon toestel gedaan en daarin doet ie het wel. Jammer, kaart was bedoeld voor MIFI in buitenland. Ik ga op zoek naar andere provider.


Bij Mifi luisteren APN-instellingen soms best nauw. Weet je zeker dat je die zo goed mogelijk hebt ingesteld?

Reputatie 6
Badge +6

Hoi Raimond, 

Zoals @Groentjuh al aangeeft zou ik inderdaad even goed naar de instellingen kijken!

Hoe heet je APN? En heb je ook de onderstaande (hoofdlettergevoelige) username en password overgenomen? 

Gebruikersnaam: KPN
Wachtwoord: gprs

Ik hoor het graag van je!

Groetjes, 
Bas

Reageer