Skip to main content
Beantwoord

Kan ik mijn internetbundel direct verhogen?

  • 28 May 2024
  • 3 reacties
  • 57 Bekeken

Internetbundel per direct verhogen 

3 reacties

Ik wil graag mijn internet bundel verhogen maar krijg een grijs vlak en kan niet verder klikken. Graag hulp.

alvast bedankt 

Reputatie 7
Badge +9

Je kunt bundels alleen per eerste van de volgende maand verhogen. Ook kun je maar een beperkt aantal keer bundels aanpassen per maand. Als je al reeds nieuwe bundels voor de volgende maand hebt opgegeven, kan dat niet nogmaals.

Als je deze maand extra MBs nodig hebt, kun je alleen extra MB bundels bestellen. Deze gaan direct in en zijn 500MB voor 5 euro. MBs die reeds buiten de bundel zijn gerekend blijven buiten de bundels verrekend worden!

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Cinspie,

Bedankt voor je bericht. Wat vreemd dat het niet lukt om de internetbundel te verhogen! Ik zie dat dit wel mogelijk zou moeten zijn. Probeer je dit via de app of de website? Wellicht helpt het om de Mijn Simyo app even te verwijderen en opnieuw te downloaden. Vervolgens kan je de bundels wijzigen via Instellingen > Abonnement > Bundels wijzigen. De nieuwe bundels gaan dan in per de 1e van de volgende maand. 

Voor nu heb ik even gratis 3000 MB voor je klaargezet omdat ik zie dat jouw internetbundel helemaal op is op dit moment. Je kan deze activeren via Mijn Simyo (app) > Overzicht. 

Ik hoor graag of het hiermee lukt. 

Bedankt voor je reactie! @Groentjuh

Groetjes,
Amy

Reageer