.

Beantwoord

Kan ik met twee telefoons op 1 e-mailadres?

  • 15 October 2015
  • 11 reacties
  • 916 Bekeken

Kan ik met twee telefoons op een E mail adres ??
icon

Beste antwoord door Ernst 16 October 2015, 13:17

Bekijk originele reactie

11 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Hoi georges, welkom op het Simyo form :)

Wat bedoel je precies met je vraag? Als je het iets uitgebreider uit kunt leggen, kan ik er ook hopelijk een goed antwoord op geven 😉
Mijn simyo op internet wil ik twee keer aanmaken op één E mail adres dus twee verschillende
telefoon nummers en dat lukt me niet, ik hoop dat dit wat duidelijker is!!
Reputatie 6
Badge +10
Hoi georges,

Mijn Simyo hoef je niet aan te maken, die krijgt iedereen meteen bij zijn aansluiting. Deze inloggegevens vind je in de e-mail die je vlak na de bestelling krijgt. Wil je twee accounts aanmelden bij het Simyo forum, dan kan dat inderdaad niet. Het is dan is het inderdaad nodig om twee e-mail adressen te gebruiken.

Laat je me weten of ik je vraag zo heb beantwoord?

Groetjes, Tiury
Bedankt ik heb het begrepen !{ik vind het wel raar }
Reputatie 6
Badge +10
Hoi georges 🙂,

Wat vind je precies raar? Dan kunnen wij er misschien aan denken om iets aan te passen zo nodig 🙂.

Groetjes, Tiury
wat ik raar vind is dat ik een bundel heb maar mijn vrouw ook,
maar we hebben maar één E mail adres ,maar we maar één mijn simyio
voor ons tweeén.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi georges,

In mijn vorige reactie schreef ik al dat jullie allebei een account hebben. Iedereen krijgt bij zijn aansluiting een aparte inlog. Ik heb voor de duidelijkheid even een e-mail gestuurd met het wachtwoord van het account van Joke 🙂. Je vult bij het inloggen haar 06-nummer in en het wachtwoord uit die e-mail. Dan kan zij ook inloggen op Mijn Simyo.

Groetjes, Tiury
Hartelijk bedankt !!!
Reputatie 6
Badge +10
Graag gedaan georges! Is het inloggen inmiddels gelukt?

Groetjes, Tiury
Nee ik houd er mee op !!
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Georges,

Wat vervelend! Als je ons toch nog kunt vertellen waar het verkeerd gaat, kunnen we je wellicht verder helpen :)

Groetjes,
Angela

Reageer