.

Beantwoord

Kan ik MB's overhevelen naar een andere simkaart?

  • 24 July 2016
  • 5 reacties
  • 182 Bekeken

Badge
Hallo,
Mijn man en ik zitten beiden bij Simyo.
Nu zijn mijn man zijn mb's voor deze maand op en ik heb er nog wel.
Kan ik deze nu ook overhevelen naar hem?
Groetjes Ilonka
icon

Beste antwoord door wimj12 24 July 2016, 11:26

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Nee, dat biedt Simyo niet.
Er zijn providers waar dat wel kan, zo heeft Ziggo een abonnement waarbij je meerdere simkaarten aan dezelfde bundel kan koppelen. Is wel een forse bundel met een ditto prijs.

Je zou van toestel of sim kunnen wisselen, maar dat heeft ook weer nadelen,
Badge
Bedankt voor je reactie ik had al zo'n vermoeden
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Ietje66,

Goed om je terug te zien op het forum!

Zoals je ziet heb ik de reactie van Wimj12 als antwoord gemarkeerd. Dit is heel kort gezegd precies waar het op neer komt.

Je kunt je MB's niet met elkaar delen en dus niet overhevelen naar een ander abonnement. Nu is het natuurlijk wel erg vervelend dat jouw man geen MB's meer heeft voor de rest van de maand. Wat hij wel kan doen als hij gebruik maakt van een Sim Only, is het volgende.

Via Mijn Simyo > Abonnement, kun je onderaan de pagina kiezen voor de optie 'MB's bijkopen'. Hiermee koop je eenmalig 500MB voor € 5,- die hij deze maand nog kan gebruiken. Let er dus op dat de eventuele resterende MB's vervallen per 1 augustus. Natuurlijk kan hij ook alleen gebruik maken van wifi als dit genoeg is.

Mocht het laatste het geval zijn, raad ik jouw man aan om via Mijn Simyo > Instellingen > Netwerkinstellingen de optie 'internet op je mobiel' uit te zetten. Dit om onverwachte kosten buiten bundel te voorkomen. Hij kan deze dan per de 1e van de maand weer aanzetten. Mocht je nog vragen hebben, laat je het dan weten?

Groetjes,
Angela
Badge
Jammer dat het niet mogelijk is! Hij heeft inmiddels mb's bijgekocht
Reputatie 7
Badge +10
Hoi ietje66,

Wie weet is het een idee voor de toekomst! Ik zal het intern eens aankaarten zodat er over gesproken wordt. Wellicht kan ik je in de toekomst van een ander antwoord voorzien. Gelukkig heeft hij nu gebruik kunnen maken van een alternatieve oplossing :)

Mocht je nog vragen hebben, laat je het dan weten?

Groetjes,
Angela

Reageer