.

Beantwoord

Kan ik 4G gebruiken met een iPhone 5?

  • 14 March 2017
  • 5 reacties
  • 304 Bekeken

Hallo, fantastisch dat wij nu via onze bundel op 4G internet kunnen.
Maar is deze bandbreedte ook geschikt voor mijn IPhone 5 ?

Groeten Harry
icon

Beste antwoord door Groentjuh 14 March 2017, 16:30

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Is mijn telefoon 4G-ready?
Niet alle smartphones ondersteunen 4G. Sommige smartphones die wel 4G ondersteunen, kunnen de 800 Mhz frequentie van KPN helaas niet ontvangen. De iPhone 5 is daar een voorbeeld van. Een iPhone 5S en iPhone 5C kunnen wel de 800 Mhz frequentie ontvangen, omdat ze zijn aangepast voor de Europese markt. Weet je niet zeker of jouw telefoon 4G Ready is? Controleer dan de telefoonspecificaties bij je leverancier of in de handleiding van je telefoon.

Direct een antwoord uit de 4G is nu gratis FAQ
Oke, helaas voor mij dank je wel voor je antwoord.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Harry67,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat jammer dat je niet standaard gebruik kunt maken van onze 4G optie! Ik heb toch nog een klein beetje goed nieuws voor je. Op sommige locaties biedt KPN 4G aan op de 1800 Mhz frequentie. Deze kun jij wel ontvangen met jouw telefoon.

Aangezien 4G nu gratis is, zou ik je zeker aanraden om het aan te zetten. Jouw telefoon zal dan automatisch zoeken naar het snelste netwerk. Is er 4G aanwezig via de juiste frequentie, kun je hier toch wat van meepakken 🙂 Ik kan je alleen niet aangeven hoe vaak je 4G gaat zien in je scherm. Dit is echt even per locatie bekijken.

Heb je hier nog vragen over?

@Groentjuh, bedankt voor je antwoord!

Groetjes,
Angela
Nee hoor geen vragen meer het is mij helemaal duidelijk dank je wel voor je antwoord.

Groeten Harry
Reputatie 7
Badge +10
Super! Als je onze hulp in de toekomst nog eens nodig hebt, dan zien we je graag terug op het forum :)

Groetjes,
Angela

Reageer