.

Beantwoord

Kan geen nieuwe internetbundel aanschaffen

  • 30 September 2013
  • 10 reacties
  • 667 Bekeken

Badge
Leuk is dat mijn maandbundel van internet was 29e verlopen we zijn nu al bijna 2 dagen verder en ik kan nog steeds niet een nieuwe bundel aanschaffen op mijn simyo.
Er staat nog steeds de oude verlopen bundel op.
icon

Beste antwoord door Ernst 2 October 2013, 15:52

Bekijk originele reactie

10 reacties

Badge
En nu is de optie wel beschikbaar maar als ik hem wil activeren krijg ik de melding dat de gekozen bundel niet in mijn tariefplan past ???
Raar hoop dat het vlug opgelost word !!!!
Mijn geduld raakt op
Badge
Hier precies hetzelfde probleem. Wil de internetbundel van mijn dochter verlengen...krijg ineens de melding tariefplan. Ik weet nergens van.  Vorige maand geen probleem gehad en nu ineens wel....erg vaag weer. Hoop dat het snel geregeld is. 
Badge
Probleem opgelost kreeg vanmorgen ineens sms dat mijn dagbundel??? Verlopen was en kon daarna weer bundel activeren.
Jammer dat je elke maandtwee dagen zonder internet moet doen vooraleer je opnieuw kan activeren.
Reputatie 5
Badge +11
Hi Paultje,

We weten dat er voor sommige klanten wat moeilijkheden zijn als het gaat om de nieuwe maandbundels internet. Onder anderen de sms waaraan je refereert. Gelukkig heb je nu wel een nieuwe bundel kunnen activeren.

Wat ik me wel afvraag: als je elke maand een maandbundel internet neemt, waarom stap je dan niet over naar sim only via Mijn Simyo?
Badge
Om voor mijzelf te spreken: dat is het goedkoopste als je weinig belt en internet. De minimale abonnementskosten zijn 8 euro (3 voor bellen, 5 voor internet), een maandbundel van 4 euro is dus veel aantrekkelijker.
Badge +8
Om voor mijzelf te spreken: dat is het goedkoopste als je weinig belt en internet. De minimale abonnementskosten zijn 8 euro (3 voor bellen, 5 voor internet), een maandbundel van 4 euro is dus veel aantrekkelijker.

Hoi ruth_,

Ja, als je echt weinig verbruikt, is prepaid inderdaad de goedkoopste oplossing. De prijs per minuut of per MB is goedkoper in een abonnement, maar dan heb je wel de minimum prijzen die je noemt.

Gelukkig is er bij Simyo voor iedereen wat te kiezen :)

Groetjes,
Charlene
Ook ik kan geen nieuwe dagbundel activeren en mijn zoon ook niet. We zitten met een kapot modem en dat duurt een paar dagen voordat we een vervangende hebben. Dus dan is een paar dagen een dagbundel een oplossing om toch je mail en dergelijke op je telefoon te ontvangen.

Groeten,
Jeannet
Reputatie 2
Badge +6
Ook ik kan geen nieuwe dagbundel activeren en mijn zoon ook niet. We zitten met een kapot modem en dat duurt een paar dagen voordat we een vervangende hebben. Dus dan is een paar dagen een dagbundel een oplossing om toch je mail en dergelijke op je telefoon te ontvangen.

Groeten,
Jeannet


Hoi Jeannet,

Welkom op het forum :)

Wat vervelend dat je een kapot modem hebt 😞 Alle wijzigingen in bundels dien je te doen op Mijn Simyo. Ik kan helaas niet die bundels voor je aanzetten. Het is op dit moment niet mogelijk om een internet dagbundel aan te zetten. Wat je wel kunt doen is een maandbundel aanschaffen. Ik zal dan het verschil in kosten voor je terugstorten op je beltegoed 🙂 Is dat een optie?

Zou je mij in een privébericht willen laten weten wat het andere telefoonnummer is? Dan zorg ik ervoor dat het beltegoed weer wordt aangevuld 🙂
Badge
Hoezo krijgt iemand het advies een maandbundel aan te schaffen? Zelfs dat is niet mogelijk, tenminste hier niet.  Hoop dat het snel opgelost is. Ik wacht al 5 dagen.....
Reputatie 5
Badge +11
Hoezo krijgt iemand het advies een maandbundel aan te schaffen? Zelfs dat is niet mogelijk, tenminste hier niet.  Hoop dat het snel opgelost is. Ik wacht al 5 dagen.....

Hi Moos68-2,

Ik heb je zojuist een privébericht gestuurd over dit onderwerp.

Reageer