.

Beantwoord

Is mijn internetbundel wel correct gefactureerd?

  • 18 October 2014
  • 3 reacties
  • 295 Bekeken

Goedemorgen,

Ik bekijk net mijn factuur voor telefoonnummer 06xxxxxxxx.
Daarop staat de internetwinkel a 5 euro vermeld, terwijl deze in 'mijn Simyo' reeds geruime tijd (volgens mij al 2 maanden) op "uit" staat. Zou u dit kunnen nagaan?

Met vriendelijke groet,
Martin Dam
icon

Beste antwoord door Dries 20 October 2014, 11:57

Bekijk originele reactie

3 reacties

Internetwinkel = internetbundel
Goedemorgen M. C. F. Dam

Uit privacyredenen, verwijder even het 06 nummer. Dit kan tot een uur na plaatsing.

Groet,
Friesian
Reputatie 2
Badge +6
Hoi M. C. F. Dam,

Welkom op het forum! Ik heb je topic naar het Internet subforum verplaatst. Zo kunnen andere bezoekers van ons forum je vraag misschien makkelijker vinden :)

Ik heb je aansluiting bekeken en gezien dat je in juli dit jaar de internetbundel aan hebt gezet. Op 23 augustus heb je op Mijn Simyo de optie 'Internet op je mobiel' uit gezet. Met deze optie blokkeer je internet (3G) op de simkaart. Dit is echter de productoptie en niet je bundel.

Je bundel moet je nog uit zetten. Dit doe je onder het tabblad Overzicht. Als je het voor de 25e deze maand nog uit zet, heb je vanaf 01-11-2014 geen internetbundel meer. Het is goed dat je de optie voor internet al uit hebt gezet, anders verbruik je data zonder bundel en betaal je het buitenbundeltarief.

Laat je weten of het is gelukt om je databundel uit te zetten?

Reageer