.

Beantwoord

Internetbundel naar blackberry bundel

  • 27 June 2014
  • 2 reacties
  • 388 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Hi,

Ik heb sinds 2 dagen een simyo simkaart met een internetbundel. Nu werkt het internet op mijn mobiel niet en ging ik hier op de forums even uitzoeken wat er aan de hand kon zijn.. Ik begreep dat ik een blackberry bundel nodig heb? Kan ik mijn huidige internetbundel omzetten naar een blackberrybundel?

Ik hoor graag van jullie.

Gr.
Saida
icon

Beste antwoord door alex32 28 June 2014, 22:47

Bekijk originele reactie

2 reacties

Badge
Beste

U kunt via Mijn Simyo pagina upgraden en veranderen van bundels.
Wel wil u ik meegeven dat alles wat voor de 25ste besteld de nieuwe maand ingaat ik meen dat het de 25ste was kan me vergissen.


Mvg

Alex
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Saida, welkom op het forum!

Wat goed om te lezen dat je al antwoorden hebt gehaald uit andere topics 🙂 Voor Blackberry's heb je inderdaad een speciale internetbundel nodig. Die kun je vinden op Mijn Simyo onder het kopje "Mijn abonnement aanpassen". Zo te zien heb je hem na de tip van alex32 al gevonden 😉!

Omdat je de bundel na de 25e hebt aangevraagd, gaat hij pas per 1 augustus in. Dit gaat nog wel even duren, dus ik zal je Blackberry optie alvast activeren 🙂 Kun je voor 15 minuten je telefoon uitzetten? Als je hem daarna weer aanzet, zal de optie goed worden verwerkt op je simkaart en kun je weer op internet.

Is het je gelukt om weer online te komen?

@alex32; Dankjewel 😉

Reageer