.

Vraag

Internetbundel beeindiging

  • 1 September 2012
  • 36 reacties
  • 2858 Bekeken

Hallo,

Ik krijg vanmorgen opeens een e-mail:

Voor je abonnement met telefoonnummer 06******** heb je de Internetbundel beëindigd.
Je Internetbundel wordt per 31-08-2012 stopgezet.

Ik heb alleen niets beindigd voor mijn internetbundel. Ik heb alleen mijn bel abonnement, een aantal dagen terug, gewijzigd. Als ik bij simyo inlog zie ik mijn internetbundel nog tot 30-09-2012 staan maar in de mail staat dat hij is stopgezet? Welke van de twee is het?


Gr,

Niels

36 reacties

Badge +2
Beste TictaCNL,

Wij gaan er van uit dat je probleem hierbij is opgelost. Als dit niet het geval is of als je nog vragen hebt dan horen wij die graag.

Groetjes,

Arie
Beste Alex,

Ik kreeg vorige maand het bericht dat mijn Internet bundel was opgezegd. Daarom had ik dit topic gestart. Het bleek allemaal een foute mail te zijn.

Nu kijk ik vanmorgen in mijn mailbox en krijg ik dit:

Beste ********,

Voor je abonnement met telefoonnummer 06********heb je de Internetbundel beëindigd.
Je Internetbundel wordt per 30-09-2012 stopgezet.

Ga naar Mijn Simyo (https://mijn.simyo.nl/) als je een nieuwe of andere Internetbundel wilt activeren.

Met vriendelijke groet,
Het Simyo team


Weer een mail zonder dat ik iets heb gedaan! Kunt u me dit uitleggen?


Hoi TictaCNL,

Helaas blijkt de fout nog niet helemaal opgelost. Je hebt echter gewoon een internet bundel. Volgens onze gegevens heb je een internet bundel Vaak (1gb). Klopt dit? De email kun je in ieder geval negeren.

Ik kreeg vanmorgen dus ook zo'n Mail en heb alleen mn bel bundel aangepast. Is het bij jullie nog opgelost? Anders waag ik er maar is een belletje aan.

Hoi Silvie,

De internet bundel 1gb is nog gewoon actief. Ook jij kunt de email als niet verzonden beschouwen.

Ik heb vandaag ook een mail gekregen dat mijn internet abonnement per 30-09-2012 wordt beëindigd. Dit terwijl ik geen enkele actie in deze heb uitgevoerd. Onbegrijpelijk ????

Hoi Goodluck,

Ook jij kunt de email negeren. De internet bundel is actief en je ontvangt gewoon 1gb per maand. In jouw geval heeft deze fout echter wel geresulteerd in een beëindiging van de korting op de internet bundel. Deze had normaal gesproken tot 15/11/12 moeten lopen. Omdat het technische niet mogelijk om deze korting weer maandelijks toe te passen zal ik het totale kortingsbedrag (€ 7,50) laten verrekenen met je komende factuur.

Allen excuses voor het ongemak.

Groetjes,

Alex


Dat klopt, ik heb 1GB. Bedankt voor je antwoord!
Reputatie 5
Badge +10
Beste Alex,

Ik kreeg vorige maand het bericht dat mijn Internet bundel was opgezegd. Daarom had ik dit topic gestart. Het bleek allemaal een foute mail te zijn.

Nu kijk ik vanmorgen in mijn mailbox en krijg ik dit:

Beste ********,

Voor je abonnement met telefoonnummer 06********heb je de Internetbundel beëindigd.
Je Internetbundel wordt per 30-09-2012 stopgezet.

Ga naar Mijn Simyo (https://mijn.simyo.nl/) als je een nieuwe of andere Internetbundel wilt activeren.

Met vriendelijke groet,
Het Simyo team


Weer een mail zonder dat ik iets heb gedaan! Kunt u me dit uitleggen?


Hoi TictaCNL,

Helaas blijkt de fout nog niet helemaal opgelost. Je hebt echter gewoon een internet bundel. Volgens onze gegevens heb je een internet bundel Vaak (1gb). Klopt dit? De email kun je in ieder geval negeren.

Ik kreeg vanmorgen dus ook zo'n Mail en heb alleen mn bel bundel aangepast. Is het bij jullie nog opgelost? Anders waag ik er maar is een belletje aan.

Hoi Silvie,

De internet bundel 1gb is nog gewoon actief. Ook jij kunt de email als niet verzonden beschouwen.

Ik heb vandaag ook een mail gekregen dat mijn internet abonnement per 30-09-2012 wordt beëindigd. Dit terwijl ik geen enkele actie in deze heb uitgevoerd. Onbegrijpelijk ????

Hoi Goodluck,

Ook jij kunt de email negeren. De internet bundel is actief en je ontvangt gewoon 1gb per maand. In jouw geval heeft deze fout echter wel geresulteerd in een beëindiging van de korting op de internet bundel. Deze had normaal gesproken tot 15/11/12 moeten lopen. Omdat het technische niet mogelijk om deze korting weer maandelijks toe te passen zal ik het totale kortingsbedrag (€ 7,50) laten verrekenen met je komende factuur.

Allen excuses voor het ongemak.

Groetjes,

Alex
Kom op simyo medewerkers, jullie reageren wel op anders topics. Graag ook hier even reageren!
Beetje jammer dit. Er is ook nog geen minuut of MB van mn bundel af.
Klantenservice is ook niet te bereiken.
Even kijken hoe lang het dit keer gaat duren voordat er iemand van Simyo met een reactie komt 🙂
Er staat nu bij mij 1 maand abbonnement (nog nooit zien staan) en dan staat mijn belbundel en internet bundel er wel gewoon
In mijn dashboard bij Mijn Simyo staat nog dat ik gewoon tot 31-10-2012 nog 1024 MB heb dus dat ik wel gewoon internet heb. Het is dus precies als vorige maand, toen zei de Simyo werknemer op dit forum dat het gewoon om een fout ging. Ik denk dus dat het deze maand weer zo is. Het is wel irritant dus los het op Simyo!

Voor de rest: Kijk even op je dashboard of daar nog een internet abonnement staat!
Ik heb vandaag ook een mail gekregen dat mijn internet abonnement per 30-09-2012 wordt beëindigd. Dit terwijl ik geen enkele actie in deze heb uitgevoerd. Onbegrijpelijk ????
Ik kreeg vanmorgen dus ook zo'n Mail en heb alleen mn bel bundel aangepast. Is het bij jullie nog opgelost? Anders waag ik er maar is een belletje aan.
Hoi Diana74,

Mijn excuses als mijn collega de het daadwerkelijke probleem wel heeft weten te achterhalen. Soms duurt het even voor de daadwerkelijke oorzaak is gevonden. Ook wij zitten er natuurlijk wel eens naast. In ieder geval goed om te horen dat het nu is opgelost.

Groetjes,

Alex


Beste Alex,

Ik kreeg vorige maand het bericht dat mijn Internet bundel was opgezegd. Daarom had ik dit topic gestart. Het bleek allemaal een foute mail te zijn.

Nu kijk ik vanmorgen in mijn mailbox en krijg ik dit:

Beste ********,

Voor je abonnement met telefoonnummer 06********heb je de Internetbundel beëindigd.
Je Internetbundel wordt per 30-09-2012 stopgezet.

Ga naar Mijn Simyo (https://mijn.simyo.nl/) als je een nieuwe of andere Internetbundel wilt activeren.

Met vriendelijke groet, 
Het Simyo team


Weer een mail zonder dat ik iets heb gedaan! Kunt u me dit uitleggen?
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Diana74,

Mijn excuses als mijn collega de het daadwerkelijke probleem wel heeft weten te achterhalen. Soms duurt het even voor de daadwerkelijke oorzaak is gevonden. Ook wij zitten er natuurlijk wel eens naast. In ieder geval goed om te horen dat het nu is opgelost.

Groetjes,

Alex
Badge
Ik kreeg vanmiddag een email en ze hebben alles keurig terug gezet en alles doet het weer. Heeft even geduurd maar het doet het weer. Ik ben iig weer blij.

Reactie op Alex:
Ik heb niets uit gezet en beeindigd  ( in de email stond dat ik op 31/08 iets uitgezet had en niet dat ik iets op 1 sept om 6.43 iets aangezet heb) en daar wordt ik doodmoe van dat dat steeds gezegd wordt. Er is iets aan gezet ja, dat klopt naar aanleiding van die beruchte email en dat mijn abonnement ineens niet meer werkte. Waarom zou ik paar uur voor mijn verjaardag mijn abonnement uitzetten, ik weet dat ik dan berichten krijg , die ik graag wil zien.
Getuigd niet echt van respect naar de klant toe. Je geeft de klant het gevoel dat deze liegt. Ik werk al behoorlijk wat jaren in een call center met erg veel plezier en ik hoef het niet in mijn hoofd te halen om zulke dingen te zeggen tegen de klant. 

Al met al is alles netjes opgelost. Moest even geduld hebben maar ook dat ken ik, de drukte en heb daar zeker respect voor ( toch een voordeel als iemand hetzelfde soort werk doet haha)
Reputatie 5
Badge +10
Hallo,

Ik krijg vanmorgen opeens een e-mail:

Voor je abonnement met telefoonnummer 06******** heb je de Internetbundel beëindigd.
Je Internetbundel wordt per 31-08-2012 stopgezet.

Ik heb alleen niets beindigd voor mijn internetbundel. Ik heb alleen mijn bel abonnement, een aantal dagen terug, gewijzigd. Als ik bij simyo inlog zie ik mijn internetbundel nog tot 30-09-2012 staan maar in de mail staat dat hij is stopgezet? Welke van de twee is het?


Gr,

Niels


Hoi Ticta,

Heb dezelfde e mail gehad, maar heb ook niks beeindigd.
Heb ook mijn belbundel aangepast.
Als ik op mijn account kijk zie ik gewoon een nieuwe internet bundel staan.

Martijn


Same problem here!

Ben benieuwd naar reactie van simyo.
Gebruik relatief veel internet en juist komende tijd hard nodig...


Hoi TictaCNL, martijn069, arnens,

Allereerst excuses voor de lange wachttijden. Hier wordt aan gewerkt. Helaas hebben een x aantal klanten deze maand onterecht deze email gekregen. Volgens onze gegevens is jullie internet bundel inderdaad gewoon actief. Jullie kunnen de email als niet verzonden beschouwen.

ik heb vandaag weer gebeld en nu staat m'n bundel weer keurig waar die hoort te staan.

Hoi piet,

Goed om te horen dat het is opgelost. Overigens excuses voor de lange wachttijden.

Ik zit met hetzelfde probleem.

Daarbij kan ik niet bellen/smsen of gebeld worden!!!

Zouden jullie hier aub naar kunnen kijken?


Hoi Jesper,

Volgens onze gegevens stond je aansluiting niet goed op het netwerk. Ik heb dit zojuist voor je laten herstellen. Als je je toestel uit/aan zet, zou het weer moeten werken. Kan je dit controleren?

Ik heb hetzelfde... Ook doet mijn internet het nu niet meer (wifi natuurlijk wel). Ik weet niet of dat er wat mee te maken heeft... Ik zie nergens een telefoonnummer van simyo klantenservice staan....

Welkom op het forum carmen,

Ook jij hebt onterecht de email ontvangen. Je kunt deze als niet verzonden beschouwen. Je aansluiting staat netwerk technisch verder wel goed. Kan je aangeven van wat voor toestel je gebruik maakt? Dan kunnen we je gerichter helpen met het niet kunnen internetten.

Apart, dat bij de ene klant het wordt opgelost en bij de ander niet en die wordt gewoon afgescheept.
Zeer slechte service. Fouten maken is zeker menselijk en daar is zeker begrip voor. Maar dit is wel iets waar Simyo achteraan moet. Dit kan gewoonweg niet. Mijn probleem is nog steeds niet opgelost.


Hoi Diana74,

In jouw geval is er echt sprake van een wijziging via je persoonlijke pagina. De eerder genoemde situaties van de andere gebruikers op het forum zijn anders dan jouw situatie. Het gaat bij de andere forumleden om acties welke door de systemen van Simyo zijn uitgevoerd.

Groetjes,

Alex
het enigste waar ik me heel erg druk om heb gemaakt is dat er op het forum niet of nauwelijks gereageerd is op vragen en opmerkingen en dat terwijl het dan zo éénvoudig is om een grote groep mensen met eigelijk in grote lijnen dezelfde problemen te helpen om het één en ander op te lossen of met adviezen bepaalde zaken in goede banen te leiden. ik ga dus ook verder niet meer van dit forum gebruik maken want dat heeft gewoon helemaal geen zin. Alleen direct een medewerker/ster aan de lijn is het enigste wat tot oplossingen kan leiden en ik heb er in totaal een uur voor aan de foon moeten hangen maar ach het is een gratis nummer dus raakt me dat niet.


Klopt. Twitter werkt trouwens wel, daar "helpen" ze je vaak al binnen een uur tijdens werktijden.
Badge
het enigste waar ik me heel erg druk om heb gemaakt is dat er op het forum niet of nauwelijks gereageerd is op vragen en opmerkingen en dat terwijl het dan zo éénvoudig is om een grote groep mensen met eigelijk in grote lijnen dezelfde problemen te helpen om het één en ander op te lossen of met adviezen bepaalde zaken in goede banen te leiden. ik ga dus ook verder niet meer van dit forum gebruik maken want dat heeft gewoon helemaal geen zin. Alleen direct een medewerker/ster aan de lijn is het enigste wat tot oplossingen kan leiden en ik heb er in totaal een uur voor aan de foon moeten hangen maar ach het is een gratis nummer dus raakt me dat niet.
Badge
Apart, dat bij de ene klant het wordt opgelost en bij de ander niet en die wordt gewoon afgescheept.
Zeer slechte service. Fouten maken is zeker menselijk en daar is zeker begrip voor. Maar dit is wel iets waar Simyo achteraan moet. Dit kan gewoonweg niet. Mijn probleem is nog steeds niet opgelost.
Badge
ik heb vandaag weer gebeld en nu staat m'n bundel weer keurig waar die hoort te staan.
pfffffff, heb vandaag geprobeerd twee keer te bellen eerste keer 45 minuten geen contact gehad, nu weer 30 minuten aan de lijn ook weer niemand aan de lijn gehad. Als Simyo zo met klanten omgaat vind ik niet kunnen.

het is ook raar dat simyo niet reageerd hierop.
Daarom ga ik het gewoon opzeggen
Badge
zooooooooooooo 25 minuten haha: Er is op 1 sept een email verstuurd die niet verstuurd had mogen worden en van die mensen zou internet gewoon nog moeten werken, legde de medewerkster mij uit.
Vaaaaaaaaaaaag verhaal. Mijn geval: ze blijven beweren dat Ik iets heb gewijzigd, niet dus. En ze zeggen dat op een BB van bv de eerste provider op die telefoon, die gegevens niet gewist kunnen worden en daarom het gewone internet niet goed zou kunnen  werken maar dat hoeft dus niet. Waaronder whatsapp die niet helemaal werkt. Volgens mij klopt dat niet. Whats app had/heeft storing. Ene keer wel en andere keer niet, wordt er gek van. Medewerkster wist zelf niet wat te doen. Ik werk zelf aan een technische helpdesk al een aantal jaren en met dit antwoord kan ik niets.

In mijn geval is mijn bb bundel foetsie, zonder toestemming van mij en gewoon inet een drama. Ben ik iets opgeschoten, nee helaas.
Badge
ik heb al gebeld, meer al een half uur aan de telefoon moeten hangen om iemand aan de lijn te krijgen. en nu komt't: ze komen erop terug. ik heb vandaag een klacht bij de ombudsman neergelegd en ik wacht dat verder even af. ik ga nog wel het automatisch afschrijven voorlopig stopzetten om te zorgen dat ik niet onterecht leeg geplukt wordt. het valt me heel erg tegen dat ik op een éénvoudige vraag geen antwoord kan krijgen. ben diep diep teleurgesteld in simyo.
ook vandaag geprobeerd te bellen maar kom er niet doorheen pffffff
Badge
Uiteraard. Ik heb net geprobeerd te bellen maar het is druk. Later nog eens proberen.  Het is slimmer, dat iedereen die bv hetzelfde probleem heeft ook om contact op te nemen. Elke klant is weer anders. En dan hebben ze sneller door, dat er een grootschalig probleem is. Als niemand belt/mailt dan weten ze ook niets.
Laat even weten wat ze zeggen. Ik kan mijn 3g nog wel gebruiken. Er staat nog wel een internet abbo voor deze maand in me simyo dashboard. Daarom vind ik het zo raar dat ik een mail krijg dat hij is opgezegd.
Badge
Ik heb ze vanmiddag pas kunnen mailen en ze zouden binnen 3 werkdagen reageren.  Maar ik was ook op zoek naar het telefoonnummer en dus gevonden en ga ze morgen bellen, dat gaat toch sneller. Het lijkt mij verstandig dat iedereen die hetzelfde probleem heeft, dit ook via email of telefonisch aan te geven bij hun, zodat ze in de gaten krijgen dat er meer klanten zijn met dit probleem. ( sorry, werk zelf ook bij een klantenservice en weet een klein beetje hoe het er aan toe gaat :o) .

Reageer