.

Vraag

Internetbundel beeindiging

  • 1 September 2012
  • 36 reacties
  • 2858 Bekeken


Toon eerste bericht

36 reacties

wel raar dat ze niks van zich laten horen, ga echt geen maand wachten voordat ik een nieuwe internet abo heb
Badge
Even gegoogled:
De Simyo Klantenservice is op werkdagen van 09.00 tot 17.30 uur bereikbaar op onze gratis servicenummers:
  • 1200 vanaf je Simyo mobiel, of; 
  • 0800-0232300 vanaf vast of ander mobiel netwerk
Ik ga morgen even bellen
Badge
Ik heb hetzelfde gehad en ze persoonlijk een email gestuurd. Want ik heb ook niets beeindigd en nu moet 1 maand wachten voor de nieuwe bundel.
Ik heb hetzelfde... Ook doet mijn internet het nu niet meer (wifi natuurlijk wel). Ik weet niet of dat er wat mee te maken heeft... Ik zie nergens een telefoonnummer van simyo klantenservice staan....
Badge +1
Geen idee.
Echter kan ik niet bellen, dus mijn opties zijn beperkt.
Kijken er uberhaupt ook mensen van Simyo zelf op dit forum? Anders ga ik ze bellen, zo schiet het niet op.
Badge
Ineens deed mijn BB abonnement het niet meer. Ik ben op de hoogte dat abonnementen op de 1ste van de volgende maand ingaan. Niet wetende dat deze zou stoppen. Maar...op 1 sept om 6.45 uur krijg ik een email dat mijn BB abonnement niet meer werkt en deze opnieuw moet aanvragen. Dus ik vraag hem aan en gaat pas 1 okt in.   Dit klopt natuurlijk niet want zo kan ik nooit op tijd aanvragen.  Graag zou ik willen dat dit aangepast word.
Badge +1
Ik zit met hetzelfde probleem.

Daarbij kan ik niet bellen/smsen of gebeld worden!!!

Zouden jullie hier aub naar kunnen kijken?
Badge
Ach kijk's aan dit is al de derde keer dat't niet goed gaat dus. ik had de eerste keer een prima deal van 1gig voor een euro-tje of vijf. Plotseling had ik die niet meer en besloot toen maar de next best (what could I do?) te nemen voor en voor een euro-tje of zeven 500 mb te nemen en ja bestolen voelde ik me best wel maar kon nog steeds nergens anders goedkoper. vorige maand verdween ook die in't niets maar deze keer wel met de melding dat m'n bundel beiendigd was?? tja, geloof dat de teller is blijven staan op een euro-tje of 25. Ben heel benieuwd wat er afgeschreven gaat worden van mijn bankrekening eerlijk gezegd, ook heb ik nog steeds m'n abo-tje niet terug en ik maak heus niet dezelfde fout als eerst door snel een nieuwe af te sluiten om zo verzekerd te zijn van internet. Ik kijk het gewoon nog eventjes aan en er komt heus wel een dag dat er elders ook prima deals liggen. Verder steekt't een beetje dat er weinig antwoordt komt van mensen die "weten hoe het zit".
Same problem here!

Ben benieuwd naar reactie van simyo.
Gebruik relatief veel internet en juist komende tijd hard nodig...
Hoi Ticta,

Heb dezelfde e mail gehad, maar heb ook niks beeindigd.
Heb ook mijn belbundel aangepast.
Als ik op mijn account kijk zie ik gewoon een nieuwe internet bundel staan.

Martijn

Reageer