.

Beantwoord

Internet verbruik in de nacht wanneer ik slaap, hoe kan dit?

  • 3 December 2023
  • 4 reacties
  • 49 Bekeken

Badge

Hoe kan het dat ik op 1 december om 5.56 uur 15 mb heb gebruikt volgens Julie?

S,nachts staat mijn telefoon op de WiFi en ik sliep nog op dat moment dus graag een verklaring 

icon

Beste antwoord door Seren 4 December 2023, 16:48

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 3
Badge +2

Kunnen meerdere oorzaken zijn.

 

Omdat apps op de achtergrond mobiele data verbruiken. Zie hier bij mij als voorbeeld Chrome app.

 

Wat verder ook nog kan stel je was eerder buiten de deur. Op je mobiele data. Die data sessie word op een later tijdstip (in jou geval de nacht) gestopt.

Reputatie 7
Badge +9

Simyo werkt met zogenaamde "datasessie”. Deze duren of 8 uur of 60 MB. Uiteraard wat er eerst komt. Aangezien je aangeeft slechts 15 MB in die regel te zien, zal dat het verbruik zijn van 8 uur. 5:56 is daarvan het begin en 13:56 zou het einde zijn. Die 15 MB kan dus ook om 13:00 bijvoorbeeld daadwerkelijk hebben plaatsgevonden.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @De beller,

Bedankt voor je bericht. Ik kan mij voorstellen dat jij je afvraagt waar jouw internet verbruik vandaan komt. Ik lees dat je al wat informatie hebt gekregen van @Groentjuh en @RobbyTown (thanks). 

Wij kunnen wegens de privacy wetgeving niet inzien waaraan het internet is verbruikt. Dit kun je gelukkig wel altijd achterhalen in je toestel. Voor meer informatie verwijs ik je naar onze blog: Alles over je dataverbruik, MB’s besparen en je internetbundel.

Groetjes,
Seren

Badge

Bedankt voor jullie antwoord 

Reageer