.

Beantwoord

Internet verbruik

  • 2 February 2014
  • 6 reacties
  • 332 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 2 reacties
ik vraag me af hoeveel internet je nodig hebt als je alleen af en toe facebooked. mailt en bus gegevens op zoet voor je reis?
icon

Beste antwoord door Dries 4 February 2014, 10:59

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Dat is lastig te zeggen, omdat af en toe een zeer veelomvattend begrip is. Daarbij komt dat je in een email ook foto's mee kan sturen, wat ook grote invloed heeft op de MB's.
Persoonlijk zou ik een bundel van 200MB nemen en dan een maand uitproberen. Je mag met een maand en jaarabonnement sowieso je bundels 1x per maand kosteloos naar beneden of naar boven wijzigen.

Helpt dit antwoord?
Reputatie 7
Badge +9
Bedenk wel dat MB's er soms sneller doorheen vliegen dan je denkt. Ikzelf zou de gulden middenweg nemen en kiezen voor 500 MB. Probeer dat een paar maanden uit en stel dan bij. In jouw geval waarschijnlijk naar beneden.
Installeer een goede verbruiksapp om de boel in de gaten te houden. 🆒
Bedankt voor de reacties, foto's mee sturen doe ik eigenlijk nooit vanaf mijn mobiel dus dat kan je al weg strepen. 
Reputatie 3
Badge +9
Misschien is 500MB inderdaad beter zoals de leon aangeeft gezien de info (foto's) die met facebook binnenkomt ook behoorlijk kan oplopen.
En ik herhaal het nogmaals, installeer een app die je internet monitoort.
Ja idd, een app heb ik standaard op mijn mobiel voor SMS ect dus dat komt zeker goed!
Reputatie 2
Badge +6
Hoi Jasje,

Zoals Martijn® en de leon allebei aangeven is het belangrijk om je bundel goed af te stemmen op je verbruik. Je kunt beter een iets grotere bundel nemen, zodat je zeker weet dat je binnen je bundel blijft. Je bundel kun je ook maandelijks wijzigen en dat kan niet alleen omhoog, maar ook naar beneden. Als je dan ook nog een applicatie download waarmee je je verbruik goed in gaten kunt houden, zit je helemaal goed 🙂. Is je vraag hiermee beantwoord?

Dankjewel Martijn® en de leon voor jullie antwoorden!

Reageer