.

Beantwoord

Internet uitgezet via Mijn Simyo toch internetkosten in rekening gebracht

  • 22 July 2013
  • 4 reacties
  • 451 Bekeken

op mijn persoonlijke pagina staat internet op uit. Dus hoort symio bij gebruik internet aan te geven dat hij geblokkeerd is zodat de telefoon ergens anders zijn internet kan pakken?!Toch? Nee hoor, symio denkt;in the pocket, en incasseert gewoon ruim 25 euro terwijl ik mijn internet via symio geblokkeerd heb op mijn persoonlijke pagina. Volgens mij is het niet meer dan normaal dat symio netjes mijn geld terug geeft. Ik durf nu op mijn speciaal nieuw gekochte telefoon geen internet meer te gebruiken!
icon

Beste antwoord door Natascha 23 July 2013, 16:15

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Als internet op mijn simyo uitstaat is dat uitzetten bij simyo fout gegaan. In dat soort gevallen zie ik dat klanten deze kosten gewoon terugkrijgen.
Badge +6
op mijn persoonlijke pagina staat internet op uit. Dus hoort symio bij gebruik internet aan te geven dat hij geblokkeerd is zodat de telefoon ergens anders zijn internet kan pakken?!Toch? Nee hoor, symio denkt;in the pocket, en incasseert gewoon ruim 25 euro terwijl ik mijn internet via symio geblokkeerd heb op mijn persoonlijke pagina. Volgens mij is het niet meer dan normaal dat symio netjes mijn geld terug geeft. Ik durf nu op mijn speciaal nieuw gekochte telefoon geen internet meer te gebruiken!

Hoi Baardagaam,

Welkom op het forum!
Het uitzetten van de optie voor het internet was niet goed verwerkt in het systeem. De kosten die onterecht zijn ontstaan hebben wij voor je gecrediteerd 🙂. Excuses voor het ongemak.

@ Groentjuh bedankt voor het meedenken.
Badge
Beste mensen, 
Mijn internet staat uit op, mijn simyo !!

Toch rekenen jullie tot en met vandaag internet gebruik.
Daar dit al eerder voorgevallen is, vraag ik u vriendelijk doch dringend mij geen internet kosten meer in rekening te brengen en deze kosten, van de maand juli, van mijn rekening te verwijderen.

Bij voorbaat mijn dank.

Met vriendelijke groet,
HIP
Badge +6
Beste mensen, 
Mijn internet staat uit op, mijn simyo !!

Toch rekenen jullie tot en met vandaag internet gebruik.
Daar dit al eerder voorgevallen is, vraag ik u vriendelijk doch dringend mij geen internet kosten meer in rekening te brengen en deze kosten, van de maand juli, van mijn rekening te verwijderen.

Bij voorbaat mijn dank.

Met vriendelijke groet,
HIP



Hoi HIP,

Welkom op het forum!

Helaas is bij jou ook door een 'kinkje in de kabel' de optie 'internet op je mobiel' niet goed uitgezet in het systeem.
Uiteraard zal ik de onterechte kosten in mindering voor je brengen op de factuur. Daarnaast heb ik de optie een reset gegeven, zodat dit in de toekomst -hopelijk- niet meer zal voorkomen. 🙂

Reageer