Ik ben alleen overgestapt, aan mijn telefoon is niets veranderd. Hoe kan dit opgelost worden???
Inmiddels heb ik internet maar uit gezet op mijn simyo, maar dat is natuurlijk geen oplossing.
Beste antwoord door Natascha
Bekijk originele reactieBeste antwoord door Natascha
Bekijk originele reactieHet is voor een provider niet te zien waar je mb's aan opgaan. Ik zelf heb ook een SIII en heb amper verbruik buiten WiFi om. Sommige apps gaan ondanks dat je WiFi hebt toch op 3G. Ikzelf heb een app geinstalleerd waarmee ik kan zien welke apps op 3G gaan en hoeveel ze verbuiken.
Ik hou namelijk zelf graag controle over mijn mb's. Een goede app is Onavo Count of watchdog 3G. Die laatste is wel ingewikkeld.
Maar het kan je wel duidelijkheid geven.
Let er wel op dat dit geen originele Simyo app is en dat je daardoor ook geen rechten aan verbruik kan ontlenen.
Probeer eens een van deze (of een andere naar jou eigen keuze) uit en post je bevindingen. Want inderdaad 3G uitzetten is niet een geweldige oplossing.
Heb je recent of tenminste na de overstap apps toegevoegd?
Graag hoor ik van je.
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.