Het volgende probleem:
Sinds 23 januari heb ik een abonnement met 200 MB. Op vrijdag krijg ik een melding dat ik 75% verbruikt heb (nauwelijks op internet geweest en dat was dan nog thuis ook en op Wifi, stond aan natuurlijk) en zaterdag een mail dat alles verbruikt is. Nou snap ik dat dit dan 50 MB zal zijn, maarrrr volgens "Mijn verbruik" ben ik in een paar dagen tijd 4682x op internet geweest! Heel knap... Ik heb in die paar dagen een paar keer gebeld, wat foto's gemaakt en gewhatsappt met mijn dochters. Mijn dochter heeft bij Simyo 500 MB en heeft 400 x op internet gezeten deze maand (even ter vergelijking). Heb gebeld met de klantenservice, maar kon er niets mee, je loopt tegen een muur op, krijgt steeds hetzelfde antwoord en ik werd alleen maar bozer. Moest maar een brief schijven naar de klantenservice. Gaat wel een paar weken duren...
Herkent iemand dit of kan iemand dit voor mij verklaren. Ik heb zin om direct dit abonnement weer op te zeggen.
Met vriendelijke groet,
Sascha
Beste antwoord door Natascha
Bekijk originele reactie