.

Beantwoord

Ik heb opgezegd vanwege de kosten

  • 13 October 2014
  • 15 reacties
  • 775 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 6 reacties
140 euro over de datalimiet heen en geen berichtje of niks. Gelijk opgezegd
icon

Beste antwoord door Ernst 14 October 2014, 17:08

Bekijk originele reactie

15 reacties

Wees oplettend met simyo in het buitenland. Nooit eerder problemen, maar wel met deze provider!!!!
Reputatie 7
Badge +9
Wees oplettend met simyo in het buitenland. Nooit eerder problemen, maar wel met deze provider!!!!

Ik weet niet waarom dit een probleem is, maar Simyo's tarieven voor het buitenland staan hier duidelijk aangegeven.
https://www.simyo.nl/tarieven/sim-only?tag=Buitenland%20tarieven
Reis je erg veel in het buitenland dan is een provider met speciale buitenlandbundels aan te bevelen. Of een internationale roamingsim. Of een simkaart nemen in het land waar je vaak komt of woont (zoals in mijn geval).
Reputatie 5
Badge +11
Hoi lolly,

Ik heb jouw topic verplaatst naar het forumonderdeel Internet. Daar kunnen andere forumbezoekers met dezelfde vraag makkelijker hun antwoord vinden.

Wat jammer dat je zo geschrokken bent over de kosten. Ik kan me dat goed voorstellen.
Je hebt inderdaad flinke kosten gemaakt, want je hebt 973 MB buiten je bundel gebruikt :(
Je geeft aan geen bericht te hebben ontvangen dat je bundel op was, maar op 4 oktober om 10.21 uur hebben we je een SMS gestuurd dat je 50% verbruikt had en die avond om 23.40 dat je je volledige bundel verbruikt had.

Wij snappen natuurlijk dat je hier niet op zit te wachten. Gelukkig heb je nog niet opgezegd, want nu kan ik je tenminste iets aanbieden:
Wanneer deze maand over is, en we alle verbruikskosten binnen hebben voor facturatie, zal ik kijken wat er exact aan internetkosten is gemaakt en dat verrekenen met een databundel waarbinnen dat past. Dit is een uitzondering en is eenmalig.
Ik houd je tegen die tijd er van op de hoogte, vind je dat goed?

m.t.nanne en Scotsman, het ging niet om buitenlandkosten, maar bedankt voor jullie reactie ;)

Hier vind je overigens meer informatie in hoe je dataverbruik onder controle te krijgen.
Reputatie 4
Badge +8
Wat enorm aardig van je Ernst.
Simyo does not suck.
Oftewel Simyo is de beroerdste nog niet.
Top!
Reputatie 5
Badge +11
Dank je koorelle, fijn om te lezen 😮
Badge
ok, ik wacht het even af. Aanbod ziet er inderdaad heel redelijk uit.
Reputatie 4
Badge +10
Hoi lolly,

Fijn om te horen dat je je hierin kan vinden. Je ontvangt inderdaad nog bericht van ons 😉
Reputatie 5
Badge +11
ok, ik wacht het even af. Aanbod ziet er inderdaad heel redelijk uit.

Hoi lolly,
Ik heb je factuurbedrag voor oktober net aangepast. Je hoeft nu maar €20 te betalen 😃
Badge
Zo dan, dat is een stevige aanpassing. Ben er dus erg blij mee. Top geregeld.
Badge
Erg netjes geregeld zeg!
Reputatie 5
Badge +11
Zo dan, dat is een stevige aanpassing. Ben er dus erg blij mee. Top geregeld.
Erg netjes geregeld zeg!

Geen dank en graag gedaan :o
Een provider doet 'haar werk' natuurlijk wel om geld te verdienen, maar niet 'over de rug' van haar klanten.
Wel gewoon netjes en naar een ieders tevredenheid. En mócht er iets misgaan, zoals in dit geval, dat zijn we best bereid zo'n situatie nog eens te evalueren.
Reputatie 4
Badge +8
Dát is de kracht van Simyo: menselijkheid!
Reputatie 4
Badge +10
Hoi koorelle,

Dankjewel voor je compliment 😮
Ik heb een sim only met 300 belminuten/sms per maand.
Ik bel erg weinig en de sms jes worden nog steeds apart in rekening gebracht.
Dus toch iedere maand een afrekening.Klopt niet en moet alsnog verrekend worden.
Wanneer pakt Simyo dit op?
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Coen52, welkom op het Simyo forum 🙂,

Volgens mijn gegevens is deze situatie met terugwerkende kracht opgelost door mijn collega op 07-11-2014. Er was iets vreemds gebeurt bij het activeren van je bundels destijds, dit is nu gelukkig niet meer het geval en nu vallen je SMS'jes en belminuten gewoon binnen je bundel 🙂.

Bedoelde je misschien verbruikskosten door internet? Wat me opvalt is dat je internet aanstaat en wordt gebruikt, zonder dat je daar een internetbundel voor hebt. Dit kost je €0,15 per MB. In dit geval wil ik je adviseren om een bundel aan te schaffen of de optie "internet op je mobiel - Nederland" uit te zetten.

Reageer