Ik heb normaliter een internetbundel van 2GB, maar omdat ik in mei jarig was, is deze bundel 3GB deze maand.
Nu kreeg ik gisteren om 15:01 een SMS dat mijn bundel op zou zijn.
Toen ik inlogde op de Simyo app, stond de laatste update op 21 juni in de ochtend (ongeveer 08:00 dacht ik), waardoor de app dus niet up-to-date was qua internetgebruik. Ook op jullie website was dit het geval.
Ik heb hiermee nog gewacht tot 18:23 om 500MB extra te kopen, want ik wilde het risico niet lopen dat ik buiten mijn bundel zat.
Nu is de app en de website weer up-to-date en blijkt het dat ik nog 1GB (+ 500MB) over heb.
Ik snap waar de melding vandaan komt, omdat ik normaal 2GB heb. Maar ik vind het wel misleiding dat ik deze SMS krijg, terwijl ik deze maand 3GB heb. Dat zouden jullie dan in moeten stellen, vind ik.
Ik zou daarom ook graag de 5 euro gecrediteerd willen zien op mijn volgende factuur. Ik wil geen 500MB extra volgende maand, maar een creditering.
Ik hoor het graag van jullie.
Met vriendelijke groet,
Tim van der Velden
Beste antwoord door Jihane
Bekijk originele reactie