.

Beantwoord

Hoe zet ik GPRS aan voor kidswatch?

  • 13 June 2016
  • 3 reacties
  • 810 Bekeken

Hoi,

Ik heb een kidswatch en wil hier een Symio pre-payd kaartje in doen, maar volgens mij staat de GPRS uit.
Mijn horloge kan in ieder geval geen verbinding maken met internet via GPRS. Hoe kan ik deze instelling aan zetten?
icon

Beste antwoord door Sean 14 June 2016, 11:53

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +8
Hoi Milohulleman,

Welkom op het Simyo forum.

Wat onhandig dat je geen verbinding met internet kunt maken. Ik zie dat internetoptie op de aansluiting wel aanstaat en er is ook internetverbruik geregistreerd. Je kunt voor de zekerheid nog controleren of de simkaart in een telefoon wel een goede internetverbinding heeft. In dat geval ben ik bang dat het aan de instellingen van het horloge ligt.

Ik wil je er wel op wijzen dat wij het gebruik van onze simkaarten in dergelijke apparaten niet ondersteunen. Ik help je natuurlijk zo goed als ik kan, maar ik kan niet garanderen dat het werkt.

Groetjes,
Sean
Hallo,

Ik heb contact gehad met de leverancier. Hij geeft aan dat de Simkaart gebruik moet maken van 2G, dus geen 3G of4G.
Kan dit voor mijn simkaart ingesteld worden?
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Milohulleman,

Helaas is het niet mogelijk om jouw aansluiting op 2G te zetten. Je bent bij Simyo standaard verbonden met 3G, tenzij je er zelf voor kiest gebruik te maken van 4G. Een andere optie is er niet.

Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Sean

Reageer