.

Beantwoord

Hoe stel ik 4G in op mijn Oneplus three?


Ik kan het internet op mijn Oneplus three instellen op 2G,3G of LTE, staat dat laatste voor 4G, want dat teken zie ik nooit boven aan het scherm?
icon

Beste antwoord door wimj12 9 July 2016, 12:02

Bekijk originele reactie

11 reacties

Reputatie 7
Badge +7
4g staat inderdaad voor LTE.
Je zal dat zien als je ook de 4g optie aan hebt staan in je abonnement, en voldoende 4g bereik hebt.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Jankarsbergen,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat leuk dat je gekozen hebt voor 4G! Zoals Wimj12 al zegt, staat LTE gelijk aan 4G. Die twee termen zijn nagenoeg synoniem aan elkaar. Lukt het om 4G-verbinding te krijgen, als je LTE aanzet?

@ Wimj12; Dankjewel voor je antwoord, Wim!

Groetjes,
Jihane
Hartelijk dank voor jullie support, het werkt perfect!
Reputatie 7
Badge +7
Het vreet je databundels leeg, maar met apps zoals Open Signal kan je snelheidstesten doen.
Ik ben (niet met Simyo) tot 55mbit gekomen, en wellicht had ik wat hoger kunnen komen als ik
meer naar de mast was gelopen (Kan je zien met die app).
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Jankarsbergen,

Te gek! Geniet ervan! :)

@ Wimj12: Haha, dankjewel voor je reactie! Altijd handig om te weten HOE snel je internet precies is.

Groetjes,
Jihane
Reputatie 7
Badge +7
Eind van de maand ga ik, als ik voldoende bundel over heb kijken hoe hoog ik kan komen door naar een mast toe te lopen.
Reputatie 7
Badge +10
Een tip! Ga niet te dicht bij de mast staan. Je bereik zal dan namelijk alleen maar minder worden. Hoe meer je 'onder' de mast gaat staan, hoe slecht je bereik is.

Groetjes,
Angela
Reputatie 7
Badge +7
Dank je voor de tip.
Gelukkig adviseer je me niet om in de mast te klimmen.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Wimj12,

Hahaha, dat zou wel goed advies zijn 😉

Groetjes,
Jihane
Reputatie 7
Badge +7
Net de mast tot op 250 meter genaderd, 95Mbit download. De vorige meting (zelfde mast) was op 2500 meter.

Kost wel 130MB van je databundel.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Wimj12,

Aha! 95 Mbit is wel aardig, hey! Helaas kost het gebruiken van dergelijke apps wel een heleboel MB's.

Groetjes,
Jihane

Reageer