.

Beantwoord

Hoe kan ik Wordfeud app betalen met Simyo

  • 4 April 2014
  • 6 reacties
  • 819 Bekeken

Ik wilde een betaalde Wordfeud app installen op mijn  telefoon en toen werd om creditcard gevraagd. Via Hi/Kpn kun je gewoon via provider betalen.
Kan ik via Simyo ook zo een app bekostigen in plaats van aanschaf van een creditcard.
Bedankt voor reactie.
groet
Laura
icon

Beste antwoord door Charlene 7 April 2014, 14:36

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Het is helaas niet mogelijk om met Simyo in de Play-store te betalen. Is een prepaid-creditkaart, zoals 3v-card/voucher geen optie?
Badge +8
Hoi lautoinette,

Het is inderdaad bij Simyo niet mogelijk om apps en dergelijke te betalen via je factuur of beltegoed. Wellicht weten anderen nog meer opties om apps te kunnen betalen zonder creditcard. Ik hoop dat je hier veel tips krijgt 🙂
Heb je iets aan de suggestie van Groentjuh?

Groetjes, Charlene
je kan een google plagiftcard kope of een 3v visa prepaid card nemen of een skrill visa prepaid card nemen en als je een iphone heb een itunes giftcard succes.
Badge +8
Hoi bennie50,

Welkom op het forum :)
En dan meteen met een tip voor een ander, super!
Weet jij ook hoe en waar je die giftcards kunt aanschaffen? Of heb je dat inmiddels al gevonden, lautoinette?

Groetjes, Charlene
google playgiftcard ken je online kopen op internet en 3 v visa card ken je kopen bij primera tabakszaken oa deze 3v visacard ken je opwaarderen met 20 en 50 euro via ideal zit ook een malig opwaardererings kosten bij van 2 euro per opwaardering succes.
Badge +6
Hoi bennie50,

Dankjewel voor de extra uitleg! 🙂

Reageer