.

Beantwoord

Het internet op ZTE BLADE L2 werkt niet. Wat nu?

  • 16 December 2015
  • 9 reacties
  • 199 Bekeken

Badge +1
  • Startend Simyaan
  • 11 reacties
Wie weet waar abraham de mosterd haalt want de klanten service weet het niet ik heb geen internet op mijn telefoon maar alles staat goed volgens de service desk
icon

Beste antwoord door Angela 16 December 2015, 14:47

Bekijk originele reactie

9 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi Drp,

Goed dat jij je vraag hier stelt.

Aan mosterd kan ik je sowieso helpen! En je hoeft er niet eens de deur voor uit. Check deze uitvinding ;)

Zonder geintjes! Het is natuurlijk erg vervelend dat je geen internet op je telefoon hebt. Ik kan me voorstellen dat je dit zo snel mogelijk opgelost wilt hebben.

Ik zie dat je inderdaad al contact hebt gehad met onze telefonische klantenservice. Mijn collega heeft een reset gegeven op jouw internetoptie. Daarnaast zijn de instellingen met jou doorgelopen. Dit heeft allemaal niet geholpen helaas. Wat gebeurt er precies als jij jouw simkaart in een andere telefoon test. Werkt het internet dan wel?

Groetjes,
Angela
Badge +1
Ja dat doet hij dus ook niet meer
APN staat dus wel goed en internet op je mobiel in Nederland is ook ingeschakeld op je Mijn Simyo?


voor de zekerheid onderstaande link; :)
APN handmatig instellen
Badge +1
Is ingeschakeld
En de instellingen die in de link staan kloppen ook?
Badge +1
het GPRS gebeuren kan ik niet instellen
Reputatie 6
Badge +10
Hoi drp,

Wat bedoel je precies met het 'GPRS gebeuren'? Zou je deze toestelhulp eens willen proberen? Dit is met de uitleg die je nodig hebt voor Android 4.2. Volgens het internet staat dit op de ZTE BLADE L2.

Daarnaast is het heel belangrijk dat je netwerkmodus goed staat. Dit staat in hetzelfde Instellingen menu als voor je mobiele internet. Deze zet je op 3G (automatisch).

Laat je me weten of mijn tips hebben geholpen?

Groetjes, Tiury
Badge +1
bij de instellingen staat gprs maar dit kan ik niet vinden
Reputatie 7
Badge +10
Sorry Drp, maar in de link die Tiury stuurt wordt nergens aangegeven dat je GPRS bij de instellingen ziet staan. Kun je een printscreen toevoegen? Zo kunnen wij wat makkelijker met je meekijken.

Groetjes,
Angela

Reageer