.

Beantwoord

Geen waarschuwing nadat internetbundel opraakte. Hoe kan dat?


Badge
  • Startend Simyaan
  • 2 reacties
Goedemiddag,
Normaal word ik gewaarschuwd als ik door mijn bundel heen ben, waarom dit keer niet? Toevallig starte ik de app en heb al 30 euro bovenop de normale maximale bundel..
icon

Beste antwoord door Asma 9 August 2017, 17:24

Bekijk originele reactie

15 reacties

Heb een zelfde soort probleem met Simyo. Ik had nog 9 mb over. Heb gelijk voor €5 mb bij gekocht. Toch krijg ik een rekening van Simyo dat ik voor €13 kostte heb gemaakt buiten me internet bundel. Van tevoren NIET gewaarschuwd. Voel me genomen.
Heb het zelfde probleem altijd kreeg ik een sms je bundel is op nu dus niet ect leuk als je ineens een rekening ziet van 200 euro...
Wat is dit? Vind wel een beetje probleem van simyo ik kan toch moeilijk iederd minuut op de app kijken hoeveel mb ik nog heb...
Hier ook al. Alleen al door mobiel internet niet uit te schakelen roomt België bij mij bijna 30 euro af zonder dat ik ook maar 1 waarschuwing heb gehad. Dit was voorheen standaard. Wat is ditvoor iets walgelijks Simyo?
Eerlijk gezegd ervaar ik dit als diefstal.
Badge
Precies hetzelfde probleem! Kreeg een berichtje toen 80% op was. Netjes 500mb bijgekocht voor €5. Daarna niks meer gehad. Zie ik een rekening van €65 euro bovenop m'n gewone kosten.... ik ben niet blij!!
Hier hetzelfde ook in 1 keer een hoop bij betalen
Ik heb gezien dat Simyo de bijbetaling terugstort, als je kan bewijzen dat je geen sms hebt gehad. Zij kunnen dat ook zien namelijk.
Simyo zal voor iedereen een passende oplossing bieden, in de vorm van een 100% correctie, als blijkt dat het terecht is. Mijn ervaring is dat Simyo hier heel eerlijk in is.


Een storing kan altijd gebeuren en zal dus netjes worden opgelost. Er is dus geen sprake van diefstal.
Ik heb net als jullie ook geen sms ontvangen nadat mijn bundel op is.
Ik heb hetzelfde en heb voor alle extra bundels geen SMS-jes gehad. Inmiddels in Juli EN augustus dus tientallen euro's extra kosten!
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Burbo, Vraag v NP, Jeroen2017 en Twanneke,

Welkom op het Forum!

Ik vind het ontzettend vervelend dat jullie geen waarschuwingssms hebben ontvangen in de maand juli. Dit niet de bedoeling!

Volgens onze gegevens is deze sms wel verstuurd, maar mogelijk niet goed geleverd. Hiervoor onze excuses! Ik zal ervoor zorgen dat de verbruikskosten buiten jullie bundel aan wordt teruggestort binnen drie weken. Ik zou jullie graag willen vragen om de incasso van jullie juli factuur niet te storneren.

@ JP1990 en Xlianne, ik zie dat jullie inmiddels contact met ons hebt opgenomen. De gemaakte kosten buiten je bundel hebben wij inmiddels voor jullie vergoed. Dit kunnen jullie terugvinden op je juli factuur.

@ Ts Mok, balen dat je in augustus geen waarschuwing hebt gehad! Maak je vooral geen zorgen, ook voor jou geldt dat deze kosten worden vergoed. De vergoeding kun je terugvinden op je augustus factuur, die rond 13 september zichtbaar zal zijn.

@Thijzz, ik vind het ontzettend vervelend dat je geen waarschuwing hebt ontvangen!

De gemaakte kosten buiten je juli factuur zal ik aan je terugstorten. Dit bedrag ontvang je binnen drie weken, dus ik verzoek je om niet te storneren. Voor je augustus factuur geldt dat ik de gemaakte kosten zal vergoeden. De vergoeding zal zichtbaar zijn op je augustus factuur rond 13 september.

Laat je het weten als hier vragen over hebt?

@ Cvmathilde en Ray, bedankt!

Groetjes,
Asma
Dag Asma, netjes opgelost, top!
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Thijzzz,

Graag gedaan namens Asma! Fijn dat je weer tevreden bent 🙂 Mocht je onze hulp nog eens nodig hebben, dan zien we je graag terug op ons forum!

Groetjes,
Angela
Ha Angela of Asma, kunnen jullie in een PB contact met me opnemen? Heb nog een vraag over de extra bundel(s) die ik in aug. heb gekocht.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Thijzzz,

Dat is goed! Ik stuur je even een privé bericht. :$

Groetjes,
Asma

Reageer