Ik had in de maand februari 4G aangezet (via de site) echter ik heb een iphone 4. Heb dit weer terug gezet voor 25 feb. Ik kon tot vrijdag 28 februari (laatste dag vd maand en bundel) perfect internetten met 3G. Vanaf zaterdag 1 maart (ingang nieuwe maand/bundel) kan helemaal NIET meer internetten via 3G. Heb op deze dag ook een melding van Simyo ontvangen dat abbo 4G is uitgezet.
Ik zie wel gewoon het 3G icoontje in de statusbalk van mijn iPhone 4. Als ik het internet probeer op te gaan krijg ik de volgende melding: "Er is geen netwerkverbinding beschikbaar. Ga naar Instellingen om een verbinding te selecteren".
Het is nu zondag en nog steeds geen 3G verbinding. Inmiddels heb ik dit weekend de volgende handelingen uitgevoerd:
- opnieuw APN instellingen ingevoerd en iPhone rebooted (ook met 15 a 20 minuten de telefoon uit te laten)
- 2 keer iPhone helemaal terug naar Fabrieksinstellingen gezet
- Vliegtuigmodus uit en aan.... dit heb ik een keer of 4 geprobeerd
Niets helpt, geen mogelijkheid tot internetten via 3G. Internetten via WiFi doet het gewoon wel goed.
Ik vind het zeer toevallig dat ik op 28 februari nog prima kan internetten via 3G en op 1 maart ineens niet meer kan internetten via 3G.
Beste antwoord door Dries
Bekijk originele reactie