.

Beantwoord

Geen internetverbinding via de telefoon. Hoe herstel ik dit?

  • 20 September 2015
  • 5 reacties
  • 320 Bekeken

Badge +2
Ik heb mijn eerste smartphone, een Motorola Moto E.
Via Wifi kan ik het internet op echter via het 3G netwerk niet.
Internet in Nederland staat aan in mijn Simyo. Ik heb mijn toestel met behulp van de toestelhulp ingesteld (weliswaar met de aanwijzingen voor MotoG, maar dat maakt niet zoveel uit denk ik). Daarna het toestel volgens de instructie opnieuw opgestart, nadat ik Wifi had uitgeschakeld. Telefoon opnieuw opgestart. Bij het opstarten daarna kreeg ik met Google Chrome netjes de startpagina. Ik dacht dus dat het gelukt was. Edoch, na het opnieuw opstarten van de Wifi-verbinding en daarna weer uitschakelen daarvan, krijg ik het bekende uitroepteken en de melding dat ik geen internet verbinding heb. Intussen heb ik nog eens het het toestel laten configureren via een SMS naar 1300, helaas zonder resultaat.

Wat moet ik verder doen om wel verbinding te krijgen met het internet als ik geen Wifi heb?
icon

Beste antwoord door Janf43 21 September 2015, 13:59

Bekijk originele reactie

5 reacties

Badge +2
Ook deze aanwijzingen gevolgd. Nog steeds geen verbinding via het telefoonnetwerk.
Badge +2
Indien u de intentie had te antwoorden dank ik u daarvoor. Door de APN's te verwijderen en de telefoon opnieuw te laten configureren via een SMS van 1300 werkt alles nu opeens wel.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Janf43,

Sorry dat wij niet eerder aan je topic zijn toegekomen. We vinden het wel erg goed om te horen dat je dit probleem zelf hebt weten op te lossen! Alles werkt nu naar wens begrijp ik?

Groetjes, Tiury
Badge +2
Hoi Tiury,
Overstappen naar een nieuwe provider en dan ook nog een nieuwe telefoon levert altijd wat probleempjes en vragen op. Maar ik ben er uit. Alles werkt en ik ben na 3 weken nog steeds tevreden. Indien er problemen komen weet ik de weg naar dit forum te vinden.
Groet,
Jan
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Janf43,

Super om te horen 🙂 Wij zijn erg blij dat je tevreden bent.

Mooi dat je de weg naar het forum weet. Via het forum zijn we altijd bereikbaar 😉

Reageer