.

Beantwoord

geen internetverbinding op htc one

  • 12 August 2015
  • 1 reactie
  • 198 Bekeken

Hallo,

Sinds een weekje heb ik bijna geen internet meer op mijn htc one. Het is een leentoestel die ik nu ongeveer een maandje heb en ik heb er nog nooit internet problemen mee gehad. Sinds vorige week (ik had gewoon 3G of H) ontving ik een uur later mijn berichten en kon ik niet internetten. Heel raar dus. Nou lijkt dit opgelost te zijn door gegevensroaming aan te vinken? Klopt dat?

Nu is het volgende probleem er, ik heb WIFI maar kan niks opzoeken op bijvoorbeeld Google en geen berichten sturen via WIFI.

smsen en bellen wil wel gewoon. Wat doe ik verkeerd?

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

groet,
Froukje
icon

Beste antwoord door Angela 13 August 2015, 12:55

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +10
Hoi Froukje,

Allereerst heet ik je van harte welkom op het Simyo Forum.

Goed dat je dit even komt controleren. Het is geen probleem om de gegevensroaming aan te zetten. Dit kan je ook gewoon aan laten staan. Het is wel vreemd dat je zonder deze optie bijna geen internet hebt. Kun je eens testen of dit nog steeds het geval is?

Helaas kan ik je niet verder helpen met het wifi-probleem. Dit kan liggen aan jouw eigen wifi verbinding of aan jouw telefoon. Ik kan je natuurlijk wel even een tip meegeven. In jouw instellingen is het mogelijk om het wifi netwerk waar je op aangemeld bent, te vergeten. Hierna kun jij opnieuw een connectie maken met dit netwerk. Wie weet dat het helpt! Zo niet? Neem dan even contact op met de toestelfabrikant. Ligt het echt aan de wifi verbinding, dan wil ik je doorverwijzen naar jouw internetprovider. Als je nog andere vragen hebt, dan lees ik het graag.

Groetjes,
Angela

Reageer