.

Beantwoord

Geen internet na activeren 4G

  • 16 August 2015
  • 8 reacties
  • 237 Bekeken

Hallo allemaal,

Ik heb gister avond 4G geactiveerd alleen heb ik nu sindsdien geen mobiel internet meer.
Ik heb de mobiele internet instellingen voor de zekerheid handmatig aangepast maar ook dat mocht niet baten, de telefoon is verscheidene keren aan en uit gezet maar ook dat loste mijn probleem niet op helaas.

Heeft iemand nog een tip? Ik zelf heb het idee dat het probleem bij Simyo ligt omdat ik zo'n beetje alles heb geprobeerd.

Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Angela 17 August 2015, 14:47

Bekijk originele reactie

8 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Ik weet geen oplossing maar voor degenen die een poging tot hulp willen wagen is het misschien handig te vermelden om welk toestel het gaat.
Klopt, dat was ik even vergeten. Het gaat om een Huawei Ascend Mate 7
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Stefan11,

Mag ik jou verzoeken om wat er op onderstaande pagina staat eens te proberen?
https://www.kpn.com/prive/mobiel/service/installeren-gebruiken/toestelhulp.htm#/huawei/ascend-mate-7-4g-model-mt7-l09/usecase/internet/handmatig-instellen

Werkt het?
Heb ik gedaan Maikel.twinkie. Alles staat juist ingesteld maar heb nog steeds geen internet.

Ik had altijd gewoon 3G internet maar sinds het aanzetten van 4G heb ik helemaal geen mobiel internet meer.
Reputatie 5
Badge +10
Hallo Stefan11,

Allereerst wil ik graag opmerken dat het Maikel.twinnie is en niet maikel.twinKie!

Helaas kan ik je dan ook niet verder helpen en zal een medewerker van Simyo morgen wel inspringen.
Bedankt voor je inbreng maikel.TWINNIE 😉
Reputatie 7
Badge +9
Ik zou ook niet Twinky genoemd willen worden. De Urban Dictionary leert ons:

Twinky
adj;
An INSANE female, usually Caucasian. Someone who has not one but TWO twinkles in their eyes due to their high degree of social insanity, someone so over obsessed with an estranged lover that they become oblivious to their actions and consequences of their actions. Prone to fits spontanious crying,screaming, violent fits of rage or any emotional outburst at work, restaurants, traffic or any public place without sign or warning.
Can usually be found on the internet in singles chatrooms or have singles profiles on dating websites. Will come off as overly sexual possibly even agressive and enticing but will become posessive and demanding after intercourse. Has been known to call 8, 9, 15 or more times per day and will show up at your home or work un announced if ignored.
VERY, VERY hard to get rid of. Lacks any shame or accountability.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Stefan11,

Van harte welkom op het Simyo Forum.

Fijn om te lezen dat je al zoveel tips hebt gekregen. Bedankt Scotsman & Maikel.twiNNie 😉

Je hebt ondertussen contact gehad met een collega van de telefonische klantenservice. Hier is jou aangegeven dat er iets niet helemaal goed is gegaan met het activeren van 4G. Dit is ook al opgelost voor je. Mijn collega heeft je geprobeerd terug te bellen om dit te vertellen. Als jij jouw toestel aan- en uitzet, moet je gebruik kunnen maken van 4G. Laat je even weten of het werkt?

@Scotsman, bedankt voor deze uitleg. We zullen Maikel.twinnie nu nooit meer durven vergelijken met een Twinky ;)

Groetjes,
Angela

Reageer