.

Beantwoord

Geen internet na aanzetten optie. Hoe kan dat?

  • 6 April 2016
  • 9 reacties
  • 194 Bekeken

Badge
Hoi,

Ik heb internet op 'aan' staan.
Normaal gesproken, als ik mijn mobiel opnieuw opstart, heb ik dan internet.
Dit is nu niet het geval.
Ik ontvang wel wifi.

Wat kan er aan de hand zijn?
Ik had een internetbundel. Deze is nog de gehele dag geldig. Hier kan ik nu dus geen gebruik van maken..

Mvg
icon

Beste antwoord door Tiury 7 April 2016, 12:37

Bekijk originele reactie

9 reacties

Reputatie 6
Badge +10
Hoi Jodie83, welkom op het Simyo forum

Wat jammer dat je op de laatste dag van je internetbundel geen verbinding kon krijgen met internet 😞. Dat is niet zoals het hoort! Helaas was er gistermiddag een fout op het netwerk, waardoor alle Internet opties en blokkades met vertraging op de aansluiting werden gezet. Op Mijn Simyo stond daarom ook dat je internet aan stond, maar dat wist het netwerk dus nog niet. Helaas zie ik dat je helemaal geen gebruik meer hebt kunnen maken van het internet gister.

Vind je het een goed idee als ik de kosten van je internetbundel vergoed, zodat je later een nieuwe aan kunt schaffen? Dat lijkt me wel zo eerlijk!

Groetjes, Tiury
Badge
Hoi Tiury, dankjewel voor je reactie. Ja, ik kan me helemaal vinden in de geboden oplossing! Daar ben ik blij mee!

Groetjes, Jodie
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Jodie83,

Mooi dat je blij bent met de aangeboden oplossing 😃 Het geld is nu toegevoegd aan je beltegoed.

Nog een fijne avond toegewenst!!

Groetjes,
Caspar
Badge
Hoi Jodie83,

Mooi dat je blij bent met de aangeboden oplossing 😃 Het geld is nu toegevoegd aan je beltegoed.

Nog een fijne avond toegewenst!!

Groetjes,
Caspar


Weet je zeker dat het bedrag bijgeschreven is aan mijn beltegoed? Ik kan het niet terugvinden.
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Jodie83,

Wat vervelend dat je dit niet kunt terugvinden.

Mijn collega heeft de kosten van de internetbundel op 11-04-'16 aan jouw beltegoed toegevoegd. Wanneer je op Mijn Simyo naar het tabblad 'Verbruik' gaat, zul je zien dat het bedrag is bijgeschreven.

Laat je me weten of je het hebt gevonden?

Groetjes,
Sean
Badge
Hoi!

Ik heb gekeken bij Verbruik op mijn Simyo, maar bij mij zijn er geen transacties tussen 13 mei en 23 april. Niks bij of af.

Groetjes,
Joke

Hoi Jodie83,

Wat vervelend dat je dit niet kunt terugvinden.

Mijn collega heeft de kosten van de internetbundel op 11-04-'16 aan jouw beltegoed toegevoegd. Wanneer je op Mijn Simyo naar het tabblad 'Verbruik' gaat, zul je zien dat het bedrag is bijgeschreven.

Laat je me weten of je het hebt gevonden?

Groetjes,
Sean
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Jodie83,

Jammer dat je het niet kan vinden, maar als het goed is kijk je dan verkeerd. Je moet het er echt terug kunnen vinden. Ik heb het op 11 april erbij gezet. Dit is dus niet tussen 23 april en 13 mei. Ik hoop dat je het kunt vinden, maar ik kan je garanderen dat ik het bedrag aan je beltegoed heb toegevoegd.

Ik hoor graag van je of je het gevonden hebt!

Groetjes,
Caspar
Badge
Ik heb inderdaad verkeerd gekeken.. Sorry!!!!

Hoi Jodie83,

Jammer dat je het niet kan vinden, maar als het goed is kijk je dan verkeerd. Je moet het er echt terug kunnen vinden. Ik heb het op 11 april erbij gezet. Dit is dus niet tussen 23 april en 13 mei. Ik hoop dat je het kunt vinden, maar ik kan je garanderen dat ik het bedrag aan je beltegoed heb toegevoegd.

Ik hoor graag van je of je het gevonden hebt!

Groetjes,
Caspar
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Jodie83,

Geen probleem! Fijn dat het allemaal goed is gegaan :D

Groetjes,
Sean

Reageer