.

Beantwoord

Geen internet in duitsland wat kan ik doen?

  • 21 July 2020
  • 8 reacties
  • 630 Bekeken

Hallo,

Heb alle instellingen om te kunnen internetten in t buitenland goed staan,doch geen internet.

Zouden jullie een reset kunnen doen ?

Alvast bedankt,

groet Klaas Bergsma

 

icon

Beste antwoord door Daisy 22 July 2020, 12:51

Bekijk originele reactie

8 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Klaas,

 

Goed dat je contact opneemt! Ik heb een reset op je simkaart uitgevoerd, wil jij jouw toestel nog even 15 minuten uitzetten wanneer je dit leest om de reset af te ronden? Mocht het daarna nog niet werken raad ik je aan de onderstaande link even door te nemen. Zoek eerst je toestel op en kies vervolgens voor "internet handmatig instellen". 

 

Ik hoor graag of het is gelukt!

 

Groetjes,

Daisy

Reputatie 7
Badge +9

@Daisy, bedoel je deze onderstaande link?

Hoi Daisy,

De gevraagde aanwijzingen opgevolgd maar nog steeds geen internet.

Lastig omdat wifi ook heel beperkt en zwak is.

Had extra mb's geregeld ivm navigeren en mogelijkheid om Kontakt te houden met t thuisfront.

Jammer.

Groet Klaas

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Klaas61,

 

Super balen dat het niet gewerkt heeft, ben je wel verbonden met het netwerk? Is het anders mogelijk verbinding te maken met een ander netwerk? Heb je ook de stappen doorlopen van de link en je toestel opnieuw opgestart?

 

Groetjes,

Daisy

Hoi Daisy,

Zitten inmiddels in Karinthië,ook daar geen internet,alleen via wifi.

Mobiel netwerk meestal ook slecht,gebruik de mobiel van mijn vrouw,als t nodig is.

In elk geval bedankt voor de moeite.

Groet,Klaas

Reputatie 7
Badge +6

Hi Klaas,

 

Dat is zeker balen! Een ding wordt me alleen niet helemaal duidelijk uit jouw antwoorden: Of je al de link die Groentjuh heeft doorgestuurd al hebt gebruikt? 

Je kan hier je type toestel opzoeken, de juiste software en dan bij internet op handmatig instellen drukken en de stappen volgen. Dit is erg belangrijk om te doen omdat dit in de helft van de gevallen de juiste oplossing is. Laat je nog weten of dit is gelukt? 

 

Nog bedankt Groentjuh!  :grin::grin::grin:

 

Groetjes,

Tessanne

Hoi Tessane,

Ja,heb alle aanwijzingen/links doorlopen.

Blijkt aan de (Duitse/Oostenrijkse) provider te liggen.

Heb boven aan de Grossglockner en hier in Millstatt prima bereik/internet.

Groet Klaas

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Klaas,

 

Aha, vandaar!

Reageer