.

Beantwoord

Geen internet data limiet en geen waarschuwing

  • 9 February 2014
  • 7 reacties
  • 662 Bekeken

Badge
Mijn kinderen gebruiken simyo, probleem is dat er geen datalimiet ingesteld kan worden voor internet en ook de waarschuwingsmail regelmatig niet komt! Ik ga dus over naar simpel want daar kan dat wel. Jammer de prijzen van jullie mb's over bundel zijn veel te hoog
icon

Beste antwoord door Charlene 10 February 2014, 14:26

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Ik heb er slechts 2 woorden voor: mee eens.

Een plafond danwel bijvoorbeeld geknepen/trage dataverbinding(zonder per MB te betalen) zou ik ook graag willen.

Ik hoop dat Simpel beter bij jullie past.
Reputatie 7
Badge +9
Het alternatief is om internet via Simyo helemaal uit te zetten (dat kan op Mijn Simyo), dan kan je alleen via WiFi internetten.
Badge +8
Mijn kinderen gebruiken simyo, probleem is dat er geen datalimiet ingesteld kan worden voor internet en ook de waarschuwingsmail regelmatig niet komt! Ik ga dus over naar simpel want daar kan dat wel. Jammer de prijzen van jullie mb's over bundel zijn veel te hoog

Hoi Bwired,

Klopt, dat bieden wij niet aan, een plafond. Simyo is dus ook niet per se voor kinderen bedoeld, maar eerder voor mensen die zelf hun verbruik in de gaten willen houden. Die dus baas in eigen bundel zijn. Wij verkopen daarom ook geen simkaarten aan minderjarigen.
Waarschuwingen voor de internetbundel worden wel verstuurd. Bij 50 en 100 % van de bundel. Dan kun je er zelf voor kiezen om de internetoptie op tijd uit te schakelen.
Gelukkig zijn er meerdere providers in Nederland met verschillende modellen. Ik hoop dat jullie bij Simpel vinden waar jullie naar op zoek zijn.

Groetjes,
Charlene
Simyo is dus ook niet per se voor kinderen bedoeld, maar eerder voor mensen die zelf hun verbruik in de gaten willen houden. Die dus baas in eigen bundel zijn. Wij verkopen daarom ook geen simkaarten aan minderjarigen.
Waarschuwingen voor de internetbundel worden wel verstuurd. Bij 50 en 100 % van de bundel. Dan kun je er zelf voor kiezen om de internetoptie op tijd uit te schakelen.


Ik ben zeker geen tiener meer, maar wil ook graag controle hebben over mijn kosten. Dat is met het huidige systeem amper te doen. Je krijgt inderdaad sms-jes maar die komen op zijn snelst met 2 uur vertraging. Snelle 3G en 4G verbindingen souperen enorme hoeveelheden in korte tijd. Dan duurt 2 uur gewoon veel te lang. 

Ik ben het met Groentjuh eens. Waarom doet Simyo het door hem voorgestelde niet gewoon?
Badge +8
Ik ben zeker geen tiener meer, maar wil ook graag controle hebben over mijn kosten. Dat is met het huidige systeem amper te doen. Je krijgt inderdaad sms-jes maar die komen op zijn snelst met 2 uur vertraging. Snelle 3G en 4G verbindingen souperen enorme hoeveelheden in korte tijd. Dan duurt 2 uur gewoon veel te lang. 

Ik ben het met Groentjuh eens. Waarom doet Simyo het door hem voorgestelde niet gewoon?


Hoi JeroenE,

Hoewel er mensen zijn die dat heel wenselijk zouden vinden, zijn er ook een hoop die daar niet op zitten te wachten. Wij kiezen er op dit moment voor om niet zo'n beperking op te leggen, en de touwtjes dus bij de klant zelf in handen te laten. We waarderen het wel heel erg als mensen suggesties doen over hoe zij het graag zouden zien, dus ik ben blij dat je het forum hebt gevonden hiervoor.

Groetjes,
Charlene

Hoewel er mensen zijn die dat heel wenselijk zouden vinden, zijn er ook een hoop die daar niet op zitten te wachten. Wij kiezen er op dit moment voor om niet zo'n beperking op te leggen, en de touwtjes dus bij de klant zelf in handen te laten.


De grap is dat je klanten nu niet de mogelijkheden geeft om de touwtjes zelf in handen te hebben.

Wat je ook kunt doen is klanten de mogelijkheid geven om de 'snelheidkraan' helemaal of bijna helemaal dicht te draaien als de limiet bereikt is. Je zou dat als optie aan kunnen bieden en de standaardinstelling kunnen houden op de huidige werking. Iedereen blij, waarom doet Simyo dat niet?
Badge +6
Hoi JeroenE,

Dat is een goede suggestie, maar helaas nu nog niet mogelijk.
Maar bij Simyo blijven we onze diensten en services continu verbeteren daarbij ook rekeninghoudend met wensen van klanten, dit zal niet op de korte termijn veranderen, maar wie weet in de toekomst 🙂

Reageer