.

Beantwoord

Geen 4g-uitlezing in scherm na aanzetten 4G Flex. Hoe kan dit?

  • 21 November 2015
  • 3 reacties
  • 159 Bekeken

Badge
'Ik heb gisteren 4G aangezet in mijn i-phone 5S en de instellingen voor mobiel netwerk aangepast. Ook de telefoon weer uit- en aangezet. Volgens aanwijzingen van Simyo moet ik nu een uitlezing 4G in mijn scherm krijgen. Alleen zie ik dat nergens......... Iemand een idee, waarom?'.
icon

Beste antwoord door Angela 23 November 2015, 15:02

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi PBol,

Welkom op het Simyo Forum.

Zoals je ziet heb ik jouw forumnaam aangepast. Het is niet verstandig om jouw 06-nummer als naam te gebruiken. Deze is namelijk te zien voor alle forumleden en bezoekers. Mocht je niet blij zijn met de naam die ik voor je hebt gekozen, laat het dan weten. Dan pas ik hem opnieuw aan voor je :)

In het systeem staat alles zoals het zou moeten staan. Dit betekent dat een verbinding met 4G mogelijk zou moeten zijn. Ik heb voor de zekerheid een reset gegevens op de 4G optie. Zou je jouw telefoon willen uitzetten en na 10 minuten opnieuw op willen starten? Heeft dit geholpen?

Zo niet, wil je dan eens gaan naar je instellingen > Mobiel netwerk > Gesprekken en data en nakijken of deze ook op 4G staat? Ik hoor het graag van je.

Groetjes,
Angela
Badge
Ja, alles werkt nu zoals het moet. Bedankt!
Reputatie 4
Badge +10
Hoi PBol,

Top om te horen. Graag gedaan en bedankt voor je terugkoppeling 🙂

We zien je graag weer terug op het forum.

Reageer