.

Beantwoord

Flex 4G wordt niet geactiveerd, hoe kan ik op 4G?

  • 11 October 2015
  • 5 reacties
  • 206 Bekeken

Badge
Heel apart ik heb flex 4G bij mijn abbo genomen zie helaas dit niet bij mijn verbinding. Even gezocht hoe dat zit bij ondersteunende toestellen waar mijn toestel niet bij staat heel raar want ik heb een Samsung 6 Edge en met mijn vorig abbo had ik gewoon 4G waarom krijg ik dan als antwoord dan mijn toestel bijna zeker niet 4G ready zou zijn? Dat is nogal onzin en raar.
icon

Beste antwoord door Naomi 12 October 2015, 17:04

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 4
Badge +10
Hoi Rwnd, welkom op het Simyo forum!

Ik heb je topic naar het subforum Internet verplaatst. Zo kunnen andere forumgebruikers met dezelfde vraag je topic sneller vinden.

Met een Samsung 6 Edge hoor je gewoon op 4G te kunnen. Er stond iets nog niet helemaal goed. Ik heb het nu aangepast. Wil je je telefoon uit- en aanzetten? 🙂 Ook kun je je internetinstellingen controleren via toestelhulp.

Laat je weten of je op 4G kan?
Badge
Beste Naomi,

Ik heb inderdaad nu 4G dank je wel! Mag ik wel weten waar dit nou precies aan lag?
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Rwnd,

De optie 4G (hoge snelheid) stond bij ons in het systeem aan, maar dit was niet verwerkt op het KPN netwerk. Gelukkig heeft Naomi dit eenvoudig kunnen oplossen 🙂.

Sorry voor het ongemak!

Groetjes, Tiury
Badge
Dank jullie wel voor het snelle oplossen!
Reputatie 6
Badge +10
Graag gedaan Rwnd,

Mocht je nog verdere vragen hebben, zie ik je weer graag terug op het Simyo forum 🙂.

Groetjes, Tiury

Reageer