.

Beantwoord

Dochter viert ook verjaardag en heeft geen 1000MB. Hoe kan dit?

  • 2 April 2016
  • 4 reacties
  • 319 Bekeken

Reputatie 1
Badge
  • Aspirant
  • 10 reacties
Hallo,

Hartelijk dank voor de 1000MB die ik ontving omdat ik deze maand jarig ben! Ben er blij mee.
Mijn dochter is ook jarig deze maand, zij heeft ook een (iets ander) abonnement bij Simyo, alleen zij heeft géén bericht gekregen dat ze 1000MB gaat krijgen en nu is ze best jaloers op mij:-)
Gaat zij dat nog krijgen?

NB. haar abonnement staat administratief gezien op mijn naam.
icon

Beste antwoord door Angela 4 April 2016, 15:40

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi M_H,

Welkom op het Simyo Forum!

Aah, wat vervelend dat jouw dochter zich nu een beetje achtergesteld voelt 😞 Ik zou ook jaloers zijn op die extra 1000MB!

Uit jouw bericht maak ik op dat je de strekking van je cadeautje net even vanuit een andere hoek ziet dan dat hij bedoelt is. Het is wel heel erg toevallig dat jij ook nog eens jarig bent deze maand! Je krijgt dit cadeautje omdat we jouw 2e Simyaardag vieren. Dit betekent dat jij in de maand april 2 jaar Simyo klant bent 🙂 De Simyaardag van jouw dochter vieren wij in juli.

Maar, omdat ze in april ook haar eigen verjaardag viert, ga ik haar toch een cadeautje geven. Als ze inlogt via Mijn Simyo met haar gegevens, zal ze op de beginpagina een cadeautje zien staan. Deze kan ze uitpakken en verassing! Speciaal voor haar echte verjaardag mag ook zij deze maand 1000MB extra gebruiken. Natuurlijk krijgt ze in juli nog steeds haar extra MB's als we haar Simyaardag vieren. Denk je dat je jouw dochter hiermee blij kunt maken?

Het is wel van belang dat ze dit cadeautje via Mijn Simyo uitpakt, anders zal de bundel niet geactiveerd worden.

Groetjes,
Angela
Reputatie 1
Badge
Oh...het heeft natuurlijk niets met mijn verjaardag te maken! Ik heb het helemaal verkeerd begrepen:-)) Maar wel heel erg leuk dat jullie haar tegemoet komen. Bedankt en ik ga gelijk even kijken!
Reputatie 1
Badge
Zal trouwens een gezellige boel worden hier thuis als we, behalve de verjaardagen, ook nog de simyaardagen gaan vieren:-)
Reputatie 7
Badge +10
Dat geeft niets! Je moet het ook allemaal maar net weten 😉 Het komt nu ook heel toevallig uit met jouw verjaardag. Elke reden voor een feestje en taart moeten we met beiden handen aanpakken toch 😉 Wil je ons adres zodat je een stukje voor me op kunt sturen :P

Geniet van de feestjes voor jullie verjaardagen en van de 1000 extra MB's!

Groetjes,
Angela

Reageer