.

Beantwoord

Data bundel voor deze maand erbij genomen en geen internet, hoe kan dat?

  • 4 May 2015
  • 6 reacties
  • 130 Bekeken

Ik heb voor de mei maand na een tijdje geen data te hebben gebruikt weer een data bundel 1000MB aangeschaft.

Maar tot vandaag 4 mei nog geen internet gezien op mijn iPhone 5 ( in de simyo app zie ik dat ik MB's heb) ik heb alle settings nagelopen die ik heb kunnen vinden en alles staat goed.
Sterker nog met mijn zakelijke KPN abo (dezelfde internet settings) heb ik direct internet 3g/4g als ik mijn sim erin doe.

Het lijkt dus aan jullie kant te zitten graag uitzoeken want ik betaal nu voor een data bundel die ik niet heb.
icon

Beste antwoord door maikel.twinnie 4 May 2015, 13:28

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Probeer eens de iPhone helemaal uit te zetten en weer op te starten met de Simyo sim er in.
Hoi Scotsman,

Ik heb hem al meerdere malen opnieuw opgestart.
Zelf de internet settings ingesteld volgens deze instructie (https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/internetinstellingen-iphone-s-s-c-en-plus-163)
en nog een keer via 1300 geladen deze staan 100% goed gezien als ik de kpn sim erin doe het internet prima werkt.

En als ik de Simyo sim erin doe werkt het niet.
Dus ik hoop snel op een reactie van Simyo zelf.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Chris,

Heb je al geprobeerd handmatig de APN er in te zetten?
Heb je internet op Mijn SImyo misschien uit staan?
Scherp! internet stond uit op mijn account!

Dank!
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Chris,

Graag gedaan.
Bij dat ik kon helpen.

Als je meer vragen hebt. Je weet ons op het forum te vinden.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Chris101, welkom op ons forum :)

Wat fijn dat Scotsman en maikel.twinnie je zo snel te hulp schoten :D
In je verbruik zie ik dat je ook al gebruik hebt gemaakt van je bundel, dus rest me niets dan te zeggen; veel internetplezier!

maikel.twinnie; dank je voor je antwoord!
Scotsman; dank je voor het meedenken!

Reageer