.

Data buiten databundel

  • 29 September 2014
  • 34 reacties
  • 2730 Bekeken


Toon eerste bericht

34 reacties

Dit verhaal begint na een week van eromheen draaien en onzinnige antwoorden door Simyo zo langzamerhand  bespottelijke en lachwekkende vormen aan te nemen.
Mij wordt gevraagd wanneer ik de volgende dag telefonisch bereikbaar ben en waar ik netjes op antwoord maar zoals hierboven te lezen valt kon dit niet doorgaan omdat er wel 1 medewerker ziek was.
Vandaag maar weer geprobeerd maar kreeg al snel een reactie dat ik vandaag om welke reden dan ook niet teruggebeld kon worden en of ik ergens in de toekomst alsnog bereikbaar was.
Tot mijn grote verbazing was ik vanmiddag tijdens een vergadering 2 keer gebeld (natuurlijk anoniem, want stel je voor) en had ook een sms van Simyo dat ze me geprobeerd hadden te bellen en dat ze het later op de dag opnieuw zouden proberen.
Maar Simyo zou Simyo niet zijn als ze deze belofte na zouden komen want iedereen raad het al; niets meer vernomen (ook niet anoniem)
Ben uitermate benieuwd naar de reactie van Simyo en vooral wat ik of mijn iPhone nu weer fout hebben gedaan.
Reputatie 5
Badge +11
Hi Modeset,

Ik kan heel goed begrijpen dat je een beetje moe wordt van antwoorden waarin je niet gelooft. Zelf zijn wij ook allemaal klant bij verschillende bedrijven, en wanneer iemand van ons een klacht over iets zou hebben, willen we graag een antwoord dat ons past.
Als je dat als klant niet krijgt, kan dat best eens tegenvallen.

Zelf vind het het positief als een bedrijf mij meerdere malen probeert te bellen én smst. Het kán natuurlijk gebeuren dat ik niet zou kunnen opnemen. Je zou kunnen wachten tot dat je nogmaals gebeld wordt.

Hopelijk begrijp je dat er niet een heleboel mensen tegelijk met jouw 'case' bezig zijn, maar dat dat er in dit geval 2 zijn die hier al erg veel tijd aan besteed hebben. Als we meer mensen aan zetten wordt het nog onoverzichtelijker dan het nu al is en kom je op het onvermijdelijke punt dat niet iedereen van elkaar op de hoogte is wat de ander doet of gedaan heeft.
..........
Wat ben ik blij dat Simyo toch nog een subtiele verklaring heeft kunnen bedenken om de schuld wederom bij mij neer te leggen.
Ik begrijp ook niet waar ik in al mijn naïviteit het lef weghaal om te denken dat als Simyo in een sms schrijft wij bellen u vandaag nogmaals maar dit vervolgens niet doet ik ervan uitging dat dit een afspraak was.
Hoe dom kan ik zijn, ik schaam me diep.
Reputatie 2
Badge +6
Hoi Modeset,

Ik begrijp dat een collega van mij je 'as we speak' aan het bellen is. Hopelijk is na het gesprek alles duidelijk uitgelegd. Zou je daar een terugkoppeling van willen geven?
Ik heb me weleens onheus bejegend gevoeld maar wat Simyo er van bakt is ver beneden alle pijl en om bij de klantenservice te kunnen werken moet je überhaupt niet gehinderd worden door zelfdenkend vermogen en sowieso zonder uitzondering altijd de schuld bij de klant neer kunnen leggen.

Verder wil ik er géén woorden meer aan vuil maken en zal overstappen naar een andere provider maar hoop nog wel dat ooit iemand van deze geweldige klantenservice 's morgens in de spiegel durft te kijken.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Modeset,

Wat jammer om te lezen dat je nog steeds ontevreden bent. Op zich kan het gebeuren dat een klant en een provider het niet eens zijn met elkaar, maar hoe je dit onder woorden brengt vind ik wel erg jammer. We doen namelijk wel echt heel hard ons best voor onze klanten.

Is er iets gebeurd waarvan je wilt dat ik er nog even naar kijk?
Beste Ernst,

Ik heb mijn portie slechte behandeling al meer dan genoeg mogen ervaren en wil het hierbij laten, Simyo moet nog veel leren.
Reputatie 5
Badge +11
Hi Modeset,

Als ik niet weet wat je meegemaakt hebt, kan ik helaas ook niets doen om het beeld dat je hebt proberen te verbeteren.
Het is jammer dat je ons niet die kans gunt.

Ik hoop dat je bij je volgende provider wel vindt wat je zoekt.

Reageer